رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان در خصوص آگهی طبخ پیتزای روکش طلا گفت: تا کنون چنین خبری از وجود این واحد پیتزا فروشی در اصفهان به بنده نرسیده و مطمئن باشید اگر چنین چیزی صحت داشته باشد به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 07 January 2019

به گزارش تابناک، پذیرایی از مهمانان خاص با پیتزای روکش طلا، خبری بود که دو روز گذشته در فضای مجازی بین کاربران اصفهانی بحث‌های متعددی را دامن زد و نگرانی‌هایی را به دنبال داشت. 
 
در این آگهی، تصویری از یک پیتزای معمولی با تزییناتی شبیه ورقه‌های طلا به چشم می‌خورد که ارسال آن با پیک به تمام نقاط شهر اصفهان نیز جزو دیگر آپشن‌های این تبلیغ محسوب می‌شد. 
 
در همین رابطه رسول جهانگیری در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تا کنون چنین خبری از وجود این واحد پیتزا فروشی در اصفهان به بنده نرسیده و مطمئن باشید اگر چنین چیزی صحت داشته باشد به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد. 
 
اجازه راه‌اندازی به چنین کسب و کار‌هایی را نمی‌دهیم 
 
رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان تأکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه به هیچ وجه مواجه انجام چنین فعالیت‌هایی در سطح استان نبوده و حتی اگر مجوز قانونی نیز در این رابطه وجود داشته باشد، اجازه به راه‌اندازی چنین کسب و کار‌هایی در استان اصفهان داده نخواهد شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی جامعه پذیرای اشرافی‌گری و فخرفروشی نیست و افراد جامعه تحمل نمایش این چنینی از اختلاف طبقاتی را ندارند. 
 
رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان متذکر شد: حتی اگر این روکش از طلا نیز نباشد با خاطیان برخورد صورت خواهد گرفت، چون این چنین اقداماتی مستقیماً با وضعیت روحی جامعه و ایجاد تنش در بین طبقات مختلف جامعه سر و کار دارد. 
 
جهانگیری ادامه داد: موارد مشابه این قبیل کسب و کار‌هایی تا کنون در اصفهان گزارش نشده و مردم اطمینان داشته باشند چنین مجوز‌هایی در استان اصفهان صادر نخواهد شد. 
 
بازرسی اصناف پیگیر برخورد با متخلفان 
 
جواد محمدی‌فشارکی نیز در همین رابطه اظهار داشت: تا کنون گزارشی مبنی بر پخت پیتزای روکش طلا در اصفهان به ما اعلام نشده است و فعالیت همه واحد‌ها نیز به طور مستمر در حال نظارت است. 
 
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: به طور قطع چنین اقدامی غیرقانونی بوده و در صورت وجود، با آن برخورد خواهد شد. 
 
هیچ واحد صنفی مجوز طبخ پیتزا با روکش طلا ندارد 
 
در ادامه پیگیری‌های خبرنگار فارس حتی وجود مجوزی برای پخت پیتزای روکش طلا توسط رئیس صنف پیتزا فروشان اصفهان نیز تکذیب شد و سید مصطفی موسوی در این رابطه اعلام داشت: تا کنون هیچ واحد پیتزا فروشی مجازی، اقدام به فروش پیتزای روکش طلا در اصفهان نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار