1600 زوج در سامانه ملی "همسفر تا بهشت" ثبت‌نام کردند
مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه اصفهان گفت: از استان اصفهان یک‌هزار و ۶۰۰ زوج دانشجو در سامانه ملی «همسفر تا بهشت» ثبت نام کرده‌اند و این سامانه تا پایان دی باز است.
کد خبر: ۷۰۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 07 January 2019

به گزارش تسنیم، محمدجواد جرستانی‌پور پیرامون آمار ثبت نامی زوج‌های دانشجو در سامانه ملی «همسفر تا بهشت» اظهار داشت: تا این لحظه از استان اصفهان یک هزار و 600 زوج در سامانه  ملی «همسفر تا بهشت» ثبت نام کرده‌اند و این سامانه تا پایان دی باز است و به احتمال زیاد تمدید خواهد شد.

وی افزود: به تفکیک دانشگاه‌های استان، دانشگاه اصفهان با 165 زوج در رتبه اول، دانشگاه صنعتی با 111 زوج در رتبه بعدی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با 107 زوج در رتبه سوم آمارها قرار دارند و در تاریخ‌های 27 دی و 3 بهمن اعزام زوج‌ها به مشهد مقدس را داریم.

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه اصفهان تصریح کرد: ازدواج دانشجویی از نظر نهاد رهبری ازدواجی است که در زمان دانشجو بودن افراد و با مبادرت دفتر نهاد یا مشاوره دانشگاه انجام می‌گیرد لکن آماری که ارائه می‌شود کل آمار ازدواج دانشجویان استان نیست بلکه افرادی که در این روند قرار گرفته و اکنون برای طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت نام کرده‌اند، در این آمار قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به میزان موفقیت ازدواج‌های دانشجویی گفت: طبق آمارهای کشوری که از طرف نهاد رهبری و آقای رستمی ارائه شده تنها 7 درصد از ازدواج‌های دانشجویی منجر به شکست شده‌اند و در استان اصفهان طی تماس با زوج‌هایی که در سال‌های گذشته ازدواج کرده‌ بودند، دانشگاه اصفهان هیچ ازدواج ناموفقی نداشته و آمار مابقی استان نیز درحال جمع آوری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار