استاندار اصفهان در دیدار با معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مطرح کرد:
استاندار اصفهان گفت: نباید حق مردم اصفهان به دلیل عدم همکاری بانک ها تضییع شود.
کد خبر: ۷۰۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 06 January 2019
به گزارش تابناک، عباس رضایی در دیدار معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، اظهار کرد: استان اصفهان در برخی از شاخص ها از جمله مسکن روستایی و احیای بافت فرسوده رتبه خوبی را در کشور ندارد.
وی خواستار حمایت همه جانبه بنیاد مسکن بویژه مساعدت از حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) شد و افزود: با توجه به شرایط خاص اصفهان باید پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه بانک ها باید همکاری مجدانه ای در این خصوص داشته باشند، تاکید کرد: نباید حق مردم اصفهان به دلیل عدم همکاری بانک ها تضییع شود.
وی با تاکید بر اینکه باید به شرق اصفهان تسهیلات ویژه ای اختصاص یابد، افزود: با توجه به مشکلات عدیده شرق اصفهان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برنامه های ویژه ای را در خصوص مسکن برای این منطقه داشته باشد.
استان اصفهان در بازسازی و مسکن روستایی موفق عمل نکرده است
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این دیدار، اظهار کرد: استان اصفهان جزو استان هایی است که در شاخص های مختلف رده های بالایی را به خود اختصاص داده است و در بازسازی مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه نیز نقش مهمی را بر عهده داشت و استانی محوری در این خصوص بوده است.
مهدیان با بیان اینکه استان اصفهان در بازسازی و مسکن روستایی موفق عمل نکرده است، افزود: یکی از دلایل این امر سختگیری های بانک های این استان است که باید از آن ها خواسته شود که در پرداخت تسهیلات روستایی مساعدت بیشتری داشته باشند.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه این بنیاد آمادگی کامل را در مقاوم سازی مسکن روستایی دارد، افزود: علیرغم اینکه در خصوص مسکن روستایی اقدامات چشمگیری صورت نگرفته است، اما در عمران روستایی اقدامات خوبی را شاهد بوده ایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار