نیسان در آتش سوخت
در محور قدیم قم تهران کیلومتر ۵۲ تصادف کشنده هوو با وانت نیسان به علت بی مبالاتی از سوی راننده کشنده هوو نسبت به وانت نیسان به علت تجاوز به چپ منجر به حادثه شد. این حادثه منجر به فوت در دم راننده نیسان و مجروح شدن راننده کشنده هوو شد.
کد خبر: ۶۹۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، سخنگوی اورژانس قم گفت: برخورد شدید تریلی و نیسان جاده قدیم قم تهران کیلومتر ۵۰ منجربه حریق نیسان شد.

مهدی فراهانی با اعلام سانحه شدید درجاده قدیم قم تهران عنوان کرد: این ماموریت ازطریق تماس‌های مردمی به اورژانس قم اعلام شد که پس ازوصول دودستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ بلافاصله از پایگاههای اورژانس خلیج فارس والمهدی اتوبان قم به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس قم افزود: در ارزیابی نهایی پرسنل اورژانس ازاین حادثه مشخص گردید که راننده نیسان که اقایی حدود ۳۵ ساله است درمحل بعلت شدت آسیبهای وارده جان خود را ازدست داد.

وی تصریح کرد: همچنین راننده خودروی سنگین هم دچارسوختگی حدود ۵۰ درصد شد که پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت پزشکی حاضردرصحنه فردمصدوم توسط امبولانس اورژانس به بیمارستان فرقانی-نکویی انتقال داده شد.

فراهانی خارنشان کرد: بلافاصله پس از اعزام مجروح اقدامات درمانی دربخش سوختگی بیمارستان نکویی توسط کادر پرستاری وپزشکی برروی این مصدوم آغازشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم نیز از فوت یک نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر بر اثر تصادف تریلی کشنده هوو و نیسان در این استان خبر داد.

سرهنگ مختار پناهی با بیان اینکه متأسفانه یک دستگاه تریلی کشنده هوو شامگاه شنبه در قم حادثه آفرید، گفت: در محور قدیم قم - تهران کیلومتر ۵۲ تصادف کشنده هوو با وانت نیسان به علت بی مبالاتی از سوی راننده کشنده هوو نسبت به وانت نیسان به علت تجاوز به چپ منجر به حادثه شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: این حادثه منجر به فوت در دم راننده نیسان و مجروح شدن راننده کشنده هوو شد.

وی بیان کرد: بیشترین علت تصادفات جاده‌ای استان قم که ۴۸ درصد عمده آن را سهم خود کرده است عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی است و ۷۰ درصد از سهم تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر قم اتفاق می‌افتد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار