مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: جلسات نهایی بودجه ۹۸ شهرداری امروز - شنبه ۱۵ دی‌ماه- با حضور شهردار اصفهان و معاونان وی در محل مهمانسرای شهرداری در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۹۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 05 January 2019

به گزارش ایمنا،سعید فردانی اظهارکرد: امسال علاوه بر بودجه، برنامه‌های عملیاتی سه ساله برای سال‌های ۹۸، ۹۹ و۱۴۰۰ به صورت هماهنگ تحویل شورای شهر می‌شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بودجه «سنجش‌پذیر بودن برنامه و بودجه» است، بدان معنا که بودجه به صورت سنجش‌پذیر و بر اساس شاخص‌ها تهیه و اکثر اعتبارات عمرانی مشخص شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد ۶۰ طرح و پروژه به عنوان پروژه‌های ارزشآفرین و محرک توسعه برای سال آینده مطرح و برآورد ریالی آنها انجام شده است، تصریح کرد: از جمله مهمترین این پروژه‌ها توسعه خطوط مترو، پایانه‌های شهری، پروژه هاضم و RDF در راستای کاهش آلاینده‌ها برای حرکت به سمت شهر بدون پسماند و بازیافت ۱۰۰ درصدی پسماندها است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بودجه سال ۹۸ تقسیم هزینه‌های عمرانی به سه دسته پروژه‌های شاخص شهری، پروژه‌های مهم مناطق و سایر اعتبارات عمرانی است تا بتوانیم بهره‌وری بیشتری در تخصیص منابع داشته باشیم.

فردانی با بیان اینکه برای نخستین بار لایحه بودجه شهرداری و مؤسسات وابسته به صورت هماهنگ، هم‌راستا و همزمان تحویل شورای اسلامی شهر می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته بودجه ستاد و مناطق در قالب بودجه شهرداری ارائه و بودجه مربوط به مؤسسات وابسته جداگانه تنظیم و با فاصله زمانی تحویل شورای شهر می‌شد.

برچسب ها: بودجه ، شهر ، اصفهان ، سال 98
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار