تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: از بین 10 استان شرکت کننده در جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، 3 اختراع این استان برگزیده شدند.
کد خبر: ۶۹۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی بنیادیان با اعلام این خبر افزود: بعد از داوری اولیه 88 اختراع برای حضور در جشنواره پذیرفته شد که بیشتر آنها از استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی و یزد بود.
وی ادامه داد : پس از داوری حضوری و نهایی از این میان، 11 اختراع به عنوان اختراع تایید شده سطح 3 از طرف بنیاد ملی نخبگان شناخته شد.
بنیادیان تصریح کرد: 7 اختراع از چهارمحال و بختیاری در بخش داوری این جشنواره شرکت کردند که در نهایت از این تعداد 3 اختراع مورد تایید هیات داوران جشنواره قرار گرفت.
رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جشنواره در 13 محور مهندسی الکترونیک و کنترل، برق قدرت، کامپیوتر و IT، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمیریال نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالوژی، کشاورزی،صنایع غذایی، پزشکی و تجهیزات پزشکی و علوم دارویی برگزار شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع های برگزیده، تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان، تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت، اقدام به برگزاری جشنواره های منطقه ای رویش در طول سال می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار