پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران از تلاش های نیروی انتظامی برای برپایی مراسم سال نو میلادی در مکان های مختلف ارامنه نشین با امنیت کامل قدر دانی کرد.
کد خبر: ۶۹۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 05 January 2019
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سیپان کاشجیان" در دیدار سردار " معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: خداوند را شاکر هستیم توانستیم سال 2019 را در زیر سایه او و بدون هیچ گونه مشکل خاصی شروع کنیم.
وی، امنیت مراسم سال نو میلادیدر مکان های مختلف ارامنه نشین را مدیون تلاش های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: با تلاش های این نیرو توانستیم سال گذشته را در امنیت کامل پشت سر گذاشته و سال جدید را آغاز کنیم که از این بابت از مسئولان و ماموران انتظامی استان اصفهان تقدیر می کنم.
کاشجیان، اضافه کرد: برای من خیلی اهمیت دارد، در مدتی که از طرف پیشوای بزرگ ارامنه جهان به عنوان پیشوای این منطقه منصوب شدم با اتفاق خاصی که موجب نگرانی ارامنه را فراهم کرده باشد روبه رو نشده ام.
پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران با ارزشمند توصیف کردن حضور فرمانده انتظامی استان برای تبریک سال نو میلادی، خاطر نشان کرد: رضایت ارامنه اصفهان و ایران از نیروی انتظامی به صورت روزانه در حال افزایش است و این موضوع نتیجه خدمات شبانه روزی شما و همکارانتان است که به مردم ارائه می کنید.
کاشجیان، در پایان با آرزوی موفقیت برای ماموران پلیس، گفت: وظیفه خود می دانم که در مراسم مذهبی برای پیشرفت و توسعه کشور و موفقیت ماموران پلیس دعا کنم و سالی پر از سلامت و آرامش را برای مردم ایران آرزو نمایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار