فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۹ نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گرانفروشی ارز در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 05 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: به دنبال نابسامانی بازار ارز و به تبع آن بروز نوسانات و افزایش قیمت ارز در ماه‌های اخیر، فعالیت اخلالگران و دلالان ارزی به ویژه در یکی از مناطق شهر اصفهان نیز افزایش پیدا کرد به طوری که افراد مذکور با تجمع در این محدوده اقدام به خرید و فروش غیر قانونی ارز می‌کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه برابر مصوبه شورای امنیت کشور و بر اساس تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی ، خرید و فروش هرگونه ارز در خارج از بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز ممنوع است در همین راستا عملیات مبارزه با اخلالگران بازار ارز در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: سرانجام عملیات یک روزه مبارزه با اخلالگران ارزی پس از چند مرحله کار اطلاعاتی، مستند سازی و شناسایی دلالان توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان و فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این عملیات 9 نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گرانفروشی ارز شناسایی و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

سردار معصوم بیگی افزود: در اجرای این عملیات از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل 28 هزار و 150 دلار ،150سنت، 150 پوند، هزار دینار عراق ،500 لیر ترکیه و مبلغ 500 میلیون و 296 هزار و 340 ریال وجه نقد توقیف شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مجرمان و اخلالگران نظام اقتصادی و بازار جزء برنامه‌های ویژه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده گونه اقدام مشکوکی موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار