مسوول بسیج سازندگی شهرستان ملایر افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور طرح‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان طرح‌های زودبازده بوده و می‌تواند در اشتغال جوانان نقش موثری را داشته باشد.
کد خبر: ۶۹۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 01 January 2019
علی سیاوشی از برگزاری ۲۲ دوره کلاس آموزشی در عرصه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش فارس، سیاوشی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ملایر اظهار کرد: امسال در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان از سوی بسیج سازندگی ملایر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۱ نفر از تسهیلات شامل وام‌های ۱۵ میلیون تومانی با کارمزد ۱۰ درصد استفاده کرده‌اند گفت: این طرح‌ها در بحث زنبورداری، گیاهان دارویی و کارآفرینی برتر بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ دوره کلاس آموزشی در عرصه اقتصاد مقاومتی برای افراد مختلف برگزار شده است گفت: در این دوره‌ها ۴۶۰ نفر آموزش دیده اند و گواهی برای این افراد صادر شده است.

سیاوشی با بیان اینکه این کلاس‌ها در عرصه‌های مختلف شامل آموزش زنبورداری، کشت زعفران، کشت گیاهان دارویی و گلخانه بوده است تصریح کرد: این دوره‌ها با هماهنگی و همکاری جهاد کشاورزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ملایر با توجه به جهانی شدن انگور ملایر و ثبت ملی منبت از طرح‌هایی مختلف در زمینه صنایع تبدیلی فرآورده‌های انگور و مبل و منبت حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعتبارات بیشتر بتوانیم تسهیلات بیشتری در اختیار متقاضیان در این صنعت قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار