کد خبر: ۶۹۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 01 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح قامت سنجی زنان روستایی این استان بهمن امسال و همزمان با ایام الله دهه فجر اجرا می شود.
سید محمدتقی علوی داشت: این اقدام مهم از سوی هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی زنان روستایی استان انجام خواهد شد.
وی افزود: زیر پوشش درمانی قرار دادن ورزشکاران مصدوم کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های شهرستانی، استانی و ملی، برگزاری کلاس های آموزشی تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی و سرکشی از قهرمانان و ورزشکاران مصدوم این استان از مهمترین برنامه های هیأت پزشکی، ورزشی استان در سال جاری است.
 
اجرای طرح قامت سنجی زنان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون توسعه امکانات و زیرساخت ها از جمله دستگاه های فیزیوتراپی و توان بخشی در هیأت پزشکی، ورزشی این استان انجام شده است.
علوی عنوان کرد: ورزشکاران مصدوم کهگیلویه و بویراحمد برای انجام اعمال جراحی فوق تخصصی در زمینه های درد زانو و دیسک کمر به فدراسیون پزشکی، ورزشی معرفی می شوند.
وی ابراز داشت: نظارت بازرسان هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل ورزش و جوانان این استان از هیأت ها و باشگاه های ورزشی برای بررسی موارد مختلف از جمله بیمه ورزشکاران افزایش می یابد.
علوی گفت: با هیأت ها و باشگاه های ورزشی متخلف کهگیلویه و بویراحمد برخورد قانونی می شود.
وی اظهار داشت: ایستگاه های سلامت در حاشیه همایش های پیاده روی خانوادگی و دیگر رقابت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از سوی هیأت پزشکی، ورزشی این استان برپا می شوند.
علوی افزود: در این ایستگاه ها علاوه بر کنترل فشار خون و قند خون افراد قد و وزن آنان نیز از سوی پزشکان هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد اندازه گیری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار