ملی پوش دو میدانی اصفهان:
ملی‌پوش اصفهانی دو و میدانی معتقد است که وضعیت رسیدگی به ورزشکاران این رشته ورزشی مناسب نیست و اگر وضعیت همین‌گونه باشد باید کنار ایستگاه BRT لباس عوض کنند.
کد خبر: ۶۹۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 01 January 2019

به گزارش ایسنا، مهدی رحیمی اظهار کرد: وضعیت امروز دو و میدانی مناسب نیست و اگر من ، رضا قاسمی و فرزانه فصیحی مدال نیاوریم دیگر کسی نیست بخواهد از طرف اصفهان مدال‌آوری کند. هرسال ما داریم برای استان مدال می‌گیریم و همه مسئولین ورزش استان مثل مدیرکل و رئیس سابق هیئت دو و میدانی پشت این مدال‌ها خودشان را پنهان می‌کنند و می‌گویند عملکرد دو و میدانی اصفهان و هیئت اصفهان مناسب بوده است.
وی افزود: از اصفهان 4 دونده در سطح ملی داریم. زیرساخت سازی مناسبی انجام نداده‌ایم. تیم نوجوانان و جوانان هم نداریم که بخواهیم برای آینده پشتوانه سازی کنیم.
وی ادامه داد: امروز مدیرکل ورزش و جوانان را با استاندار دیدم و گفتم که آقای استاندار وضعیت پیست دو و میدانی اصفهان خیلی خراب است، اما سلطان حسینی، مدیرکل ورزش در پاسخ به من گفت " خیر وضعیت هیئت شما در کشور خوب است و رتبه خوبی را دارد". که به ایشان گفتم این رتبه نتیجه تلاش ورزشکاران این رشته است.
رحیمی بابیان این‌که پیست دو و میدانی انقلاب را هم آرام آرام دارند همه می‌گیرند و بذل و بخشش می‌شود، افزود: دو و میدانی در حال حاضر صدمات زیادی دارد، می‌بیند. رئیس هیئت نداریم و با سرپرست اداره می‌شود معلوم نیست که چه کسی باید از حق و حقوق این رشته ورزشی دفاع کند. در حال حاضر 10 نفر داور می‌آیند در پیست تمرین می‌کنند. بعد که از این داوران سؤال می‌کنیم که به چه علت شما آمده‌اید در این پیست، می‌گویند نامه از تربیت‌بدنی داریم و شما کاری نداشته باشید!  در صورتی که هیچ نامه‌ای تا به حال ندیده‌ایم و زمانی که با آن‌ها بحث می‌کنیم، فردا حراست از ما می‌خواهد که چرا با این افراد برخورد کرده‌ایم.
دونده ملی‌پوش دو و میدانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک سمت پیست به بدنسازی اختصاص داده شده است. طرف دیگر داوران تمرین می‌کنند. فقط 100 متر از پیست برای دو و میدانی باقی‌مانده بود که آن را هم نامه زده‌اند که به هیئت سه‌گانه تحویل شود.
رحیمی ادامه داد: یک انبار داریم در پیست که امروز آقای امینازاده نامه زده‌اند که باید این انبار را به هیئت سه‌گانه تحویل دهیم.  نمی‌دانم که ما باید چه‌کار کنیم؟  لباس‌هایمان را در ایستگاه BRT یا کنار دروازه شیراز عوض کنیم؟ اگر آقایان نمی‌خواهند دو و میدانی پیشرفت کند یا وجود نداشته باشد به‌طور واضح بگویند که ما دنبال کار و زندگیمان برویم و اگر هم می‌خواهند دو و میدانی پابرجا بماند باید این‌گونه رفتارها را کنار بگذارند.
وی تصریح کرد: متاسفانه نمی‌دانم رئیس سابق هیئت با سلطان حسینی دوست است و یا ارتباط خاصی دارند؟ درگذشته ما مشکلاتمان را به رئیس هیئت انتقال می‌دادیم و ایشان هم باید به مدیرکل منتقل می‌کردند، اما نمی‌دانم به ایشان می‌گفتند یا پشت گوش می‌انداختند. در بازی‌های آسیایی رکوردهای من، رضا قاسمی و فرزانه فصیحی خوب بود و نمی‌دانم چرا کسی از مسئولین نیامد از ما حمایت کند که چرا به تیم ملی دعوت نشدیم.  هر سه نفر ما امسال در لیگ برتر دو و میدانی رکوردهای خوبی زدیم و نفرات اول در ماده‌های متفاوت بودیم، اما نمی‌دانم چرا امسال به اردوی تیم ملی دعوت نشدیم. نمی‌دانم کسی با اصفهان لج دارد یا غرض‌ورزی می‌کند؛ مسئله مهم این است که از اصفهان حمایت مناسب نمی‌شود.
رحیمی بابیان اینکه اصفهان یک پیست دوومیدانی 200 متری مخصوص در خوراسگان اصفهان دارد، افزود: زیرساخت این پیست برای دو و میدانی بود که متاسفانه تارتان آن را نریختند تا بالاخره این پیست به هیئت اسکیت داده شد. در این پیست مراسم غیر مرتبط ورزشی و همچنین مسابقات اسکیت  برگزار می‌شد و در برخی از موارد هم خوابگاه این پیست را اجاره می‌دادند. در کل این پیست یک منبع درآمد برای هیئت اسکیت تبدیل‌شده است.
این دونده اصفهانی ادامه داد: چند روز پیش از اداره کل آمدند تا این پیست تارتان شود و 250 میلیون تومان بودجه برای این کار اختصاص داده‌شده بود و تارتان ها تا پای پیاده‌سازی کنار زمین آمد. اما بعد پیام آمد که تارتان ها دارد برمی‌گردد و بودجه را برای این کار نمی‌دهند؛ مسئله این است که مسئول هیئت اسکیت در تربیت‌بدنی است و به خاطر منافع هیئت خودشان نمی‌گذارند که این کار انجام شود.
وی در مورد اینکه چرا دو و میدانی کاران از پیست نقش‌جهان استفاده نمی‌کنند، خاطرنشان کرد:  این ورزشگاه زیرمجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است و باید مکاتبات لازم انجام شود تا بتوانیم از آن استفاده کنیم؛ مسئله مهم این است که زیرساخت این پیست مناسب و استاندارد نیست و زمانی که شما می‌خواهید در این پیست تمرین کنید، پر از چاله است و انگار سرعت‌گیر روی این پیست کار گذاشته‌اند!

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار