در دانشگاه اصفهان:
اجرای طرح برآورد امنیت استان به دانشگاه اصفهان واگذار شد.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 01 January 2019

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان با اشاره به واگذاری اجرای طرح برآورد امنیت استان اصفهان از طرف پژوهشکده مطالعات راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این دانشگاه گفت: در این طرح وضع استان اصفهان از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و شاخص های زیست محیطی امنیت با رویکرد راهبردی بررسی شده و در اختیار سیاستگزاران ملی و استانی قرار می گیرد.
بهمن زمانی با بیان اینکه پژوهشکده مطالعات راهبردی برای رصد امنیت ملی و کمک به بهبود کشورداری ، اجرای طرح برآورد امنیت استانی را در تمام استان های کشور در دستور کار قرار داده است گفت: در هر استان اجرای این طرح به یک دانشگاه واگذار می شود تا بتواند به عنوان اندیشکده به دولت کمک کند.
مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه تفاهم نامه اجرای این طرح بین دانشگاه اصفهان و پژوهشکده مطالعات راهبردی وزارت علوم منعقد شده است، گفت: این طرح در مدت 6 ماه و از طریق مصاحبه با مسوولان، صاحبنظران و مردم انجام می شود.
مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان گفت: در این طرح مسائلی مانند رضایت مردم، حکمرانی، اولویت بندی های استان و استفاده از تجربه های چند سال گذشته بررسی، نقاط ضعف و قوت شناسایی، مشکلات موجود ریشه یابی و راهکارهای پیشنهادی ارائه می شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه مادر و جامع استان دارای رشته های مختلف از جمله علوم انسانی، مدیریت و روان شناسی است، افزود: این مجموعه توانایی لازم برای بررسی ابعاد مختلف بحث امنیت در استان را دارد.
پژوهشکده مطالعات راهبردی فعالیت رسمی خود را از سال 1376 و با اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز کرد و تحقیقات آن در حوزه مطالعات راهبردی و امنیت ملی است.
دانشگاه اصفهان با حدود 15 هزار دانشجو و 650 عضو هیات علمی دارای پنج پژوهشکده، پنج مرکز پژوهشی و 32 گروه پژوهشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار