پنج بازیکن از استان خوزستان به اردوی جدید تیم ملی امید فوتبال ایران دعوت شدند.
کد خبر: ۶۹۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 31 December 2018

 لیست ۲۹ نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال امید از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد. در این لیست اسامی پنج بازیکن عضو باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان دیده می‌شود.

یونس دلفی و وحید نامداری (استقلال خوزستان)، حسین ساکی و رضا جبیره (صنعت نفت آبادان) و حبیب فرعباسی (نفت مسجدسلیمان) بازیکنانی هستند که از تیم‌های خوزستانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شده‌اند.

عارف آغاسی مدافع تیم فولاد خوزستان که پیش از این در همه اردوهای تیم ملی امید ایران حضور داشت و معمولا به عنوان بازیکن ثابت مورد استفاده قرار می‌گرفت نامی در اردوی تیم ندارد تا باشگاه فولاد خوزستان بعد از سال‌ها نماینده‌ای در تیم ملی امید نداشته باشد.

اردوی تیم فوتبال امید کشورمان از ۱۳ دی در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد و شاگردان کرانچار به مدت ۱۰ روز تمرینات آماده‌سازی خود را در تهران سپری می‌کنند.

کلیه بازیکنان دعوت شده می‌بایست رأس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۳ دی با حضور در هتل آکادمی فوتبال واقع در مرکز ملی خود را به اعضای کادر فنی معرفی کنند.

تیم امید ایران در پایان اردوی تهران پس از انتخاب نفرات نهایی جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه دوحه به قطر اعزام خواهد شد و در نخستین بازی روز ۲۵ دی ماه در کمپ اسپایر مقابل تیم امید تاجیکستان قرار می‌گیرد

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار