تيم فوتسال مجمع جهاني دلسوختگان اهل بيت (ع) قم با پيروزي در هفته هشتم به يك قدمي صدر جدول رده‌بندي مسابقات فوتسال باشگاه‌هاي كشور رسيد.
کد خبر: ۶۹۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 31 December 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) قم مدافع عنوان قهرمانی فصل 1397 لیگ منطقه‌ای فوتسال ایران است که اکنون برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتسال کشور تلاش می‌کند، تیمی که در گروه چهارم بازی‌های این فصل به مصاف حریفان رفته است.

این در حالی است که سازمان لیگ فوتسال ایران، امسال بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را در 6 گروه برگزار می‌کند و فوتسالیست‌های تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) قم در گروه ششم با رقبایی از تهران، شاهرود، آران و بیدگل، فیروزکوه و شهر فارسان چهار محال و بختیاری به رقابت می‌پردازند.

این تیم را حسین آتش‌پنجه مدیریت می‌کند و فوتسالیست‌های قمی با هدایت بازیکن خوش‌نام اسبق ارم‌کیش قم یعنی سمیر منیعات در اندیشه کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران هستند، تیمی که تا کنون هشت بازی انجام داده و در فاصله سه امتیازی صدر جدول رده‌بندی گروه چهارم است.

فوتسالیست‌های تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) قم در هفته هشتم بازی‌های مرحله گروهی میزبان تیم هیأت فارسان بودند که در نهایت با نتیجه قاطع چهار بر صفر به برتری رسیده و همانند بازی نیم‌فصل نخست که در خانه حریف پیروز شده بودند، سه امتیاز ارزشمند از نماینده چهار محال و بختیاری گرفتند.

شاگردان سمیر منیعات یک نیمه را در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال با تساوی بدون گل پشت‌سر گذاشتند اما در نیمه مربیان چهار بار دروازه تیم هیأت فارسان را گشودند تا با توجه به سایر نتایج به سه امتیازی تیم صدرنشین پاس برسند، در حالی که پاس تهران با 15 امتیاز در مکان نخست است و مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) قم با 12 امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند تا در هفته‌های آتی صدر جدول را به خود اختصاص بدهد.

در این گروه فاصله‌ها بسیار نزدیک و هر لحظه احتمال تغییر تیم‌‌های اول تا چهارم وجود دارد، زیرا تیم‌های پیمان شهرداری شاهرود و پدیده فیروزکوه نیز 12 امتیازی هستند و تیم فرش آران و بیدگل نیز با 9 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته و تنها تیم ضعیف این گروه هیأت فارسان است که امیدی به صعود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار