در سوپر ليگ كاراته ايران
مردان مبارز تيم كاراته شهداي انقلاب قم در دو مسابقه از سومين هفته سوپر ليگ كاراته باشگاه‌هاي كشور برابر حريفان خود متوقف شدند.
کد خبر: ۶۹۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 30 December 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته سوم فصل 1397 مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های ایران در حالی به انجام رسید که انتظارات قمی‌های علاقمند به این رشته از عملکرد کاراته‌کاهای تیم شهدای انقلاب قم برآورده نشد و نماینده قم دو مسابقه حساس را به رقبا واگذار کرد.

باشگاه انقلاب قم که از حضور مرد با سابقه‌ای همچون غلامرضا دباغیان در راس مدیریت و فنی خود بهره می‌برد، این هفته در سه رقابت تعیین کننده برابر رقبای خود به میدان رفت اما تنها یک پیروزی کسب کرد تا شانس نماینده قم برای صعود از مرحله گروهی بسیار کمرنگ شود.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، رقابت‌های هفته سوم سوپر لیگ کاراته مردان ایران در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران به انجام رسید و تیم کاراته شهدای باشگاه انقلاب قم در گروه دوم مرحله مقدماتی نخستین مسابقه خود را در مرحله پنجم از نیم‌فصل نخست برابر تیم آذر پینار برگزار کرد و سرانجام با نتیجه عجیب 21 بر 7 شکست خورد.

مبارزان انقلاب در دومین مسابقه خود رو در روی تیم عقاب بروجرد قرار گرفتند و با توجه به اینکه برای جبران باخت قبلی تلاش می‌کردند، این دیدار را 29 بر صفر با پیروزی پشت‌سر گذاشتند تا کمی به اوضاع نه‌چندان مناسب خود در جدول رده‌بندی گروه دوم این فصل سوپر لیگ سر و سامان بدهند.

سومین مسابقه نماینده کاراته قم در این هفته مقابل تیم هیأت کاراته گیلان برگزار شد، رقابتی که امتیازات کامل آن برای ارتقاء موقعیت نماینده قم در جدول بسیار حائز اهمیت بود اما مردان انقلاب ناباورانه این مسابقه را 21 بر هفت به رقیب گیلانی باختند تا اوضاع ناجوری در جدول داشته باشند.

با پایان هفته سوم سوپر لیگ کاراته در گروه نخست تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 15 امتیاز تیمی و 139 امتیاز انفرادی صدرنشین شد، تیم پاس با یک بازی کمتر و با 15 امتیاز تیمی و 120 امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاد و تیم گوجوریو سی واکای با 9 امتیاز در جای سوم قرار گرفت، ضمن اینکه در گروه دوم تیم‌های آذرپینار تبریز با 15 امتیاز، رعد پدافند هوایی ارتش با 12 امتیاز و هیأت کاراته گیلان با 9 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار