آوردن سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی،شروع عملیات اجرایی و فعال بودن این پروژه ها آن هم در شرایط تحریم و وضعیت بغرنج اقتصادی کشور کاری بس بزرگ و قابل تقدیر است که جا دارد اهل خرد و دلسوزان کهگیلویه بزرگ به این مهم توجه نمایند .
کد خبر: ۶۹۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 27 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
کارخانه لوله سازی بهمئی و نگاه متوازن هاشمی پور به توسعه ی همه بخشهای حوزه انتخابیه
امیر محبی فر - بی تردید در طول سه سالی که از نمایندگی مهندس هاشمی پور به عنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی می گذرد طرحهای صنعتی و زیر بنایی بزرگی در بخشهای مختلف حوزه انتخابیه شروع شده که به سرانجام رسیدن این پروژه ها نقشی اساسی در توسعه اقتصادی حوزه انتخابیه و اشتغال پایدار برای منطقه خواهد داشت.
در واقع حضور بخش خصوصی در طرحهای بزرگی همچون نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک با اشتغالزایی مستقیم سیصد نفر، لوله سازی بهمئی با اشتغالزایی مستقیم دویست نفر و غیر مستقیم هشتصد نفر،پتروشیمی از اجراء تا بهره برداری دو هزار نفر،فسفات چرام  با اشتغالزایی مستقیم سیصد نفر و غیر مستقیم هفتصد نفر ناشی از تلاشهای دلسوزانه و موثر مهندس هاشمی پور و توانایی ایشان در جلب اعتماد و ترغیب  سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور و سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه میباشد که چنین کاری با توجه به نبود زیرساختهای مناسب از جمله راه کاری بس دشوار و از عهده هر کسی ساخته نیست،اما نماینده مردم در راستای عهدی که با موکلان خود بسته بود و نگاه توسعه محورش  به حوزه انتخابیه از عهده این مهم برآمد تا این طرحهای بزرگ یکی پس از دیگری مراحل اجرایی آنها  شروع شده و این نوید بخش آینده ای روشن برای کهگیلویه بزرگ در بخش صنعت خواهد بود و ان شاءالله جوانان شایسته این دیار در آینده نزدیک از مواهب این طرحها برخوردار خواهند شد.
آوردن سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی،شروع عملیات اجرایی و فعال بودن این پروژه ها آن هم در شرایط تحریم و وضعیت بغرنج اقتصادی کشور کاری بس بزرگ و قابل تقدیر است که جا دارد اهل خرد و دلسوزان کهگیلویه بزرگ به این مهم  توجه نمایند .


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
آقای هاشمی آسفالت جاده بهمئی تا شهرک شهید مطهری و آب کوثر به بهمئی را به اتمام برساند ما دیگر هیچ چیز از ایشان نمی خواهیم!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
جناب نویسنده چند میگیری قلم بفروشی ؟
قرار بود مینی پالایشگاه بزند برای شهرستان نفت خیز چه شد ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار