نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شروط نمایندگان اصفهان برای پس گرفتن استعفا را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۹۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 27 December 2018

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به آخرین وضعیت استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس، گفت: در آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان تصمیم گرفته شد که در جلسات صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی حضور یابند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان اصفهان همچنان بر استعفای خود مُصر هستند، افزود: خواسته نمایندگان اصفهان از رئیس مجلس این است که طبق قانون استعفا نمایندگان به جریان بیفتد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس ادامه داد: طبق قانون رئیس مجلس باید هفته آینده استعفای نمایندگان استان اصفهان را در صحن علنی اعلام وصول کند تا در دستور کار پارلمان قرار گیرد.

ابوترابی تصریح کرد: البته اقداماتی از سوی مسئولان ذیربط در راستای خواسته‌های نمایندگان اصفهان انجام شد که همین امر دلیلی برای حضور نمایندگان در جلسات صحن علنی و کمسیون‌ها شد اما به دلیل اینکه اقدامات صورت گرفته کافی نبود بنابراین ما استعفای خود را پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در پاسخ به این پرسش که نمایندگان اصفهان تا چه زمانی به استعفای خود ادامه می‌دهند، گفت: ما منتظریم تا در بودجه اصلاحات لازم برای آب این استان و همچنین دستور ایجاد ستاد احیا زاینده رود داده شود؛ در صورتی که این خواسته‌ها عملیاتی شود آن زمان استعفا را پس می‌گیریم و در غیر اینصورت مسیر را ادامه می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار