مدیرکل ارشاد همدان گفت: جامعه به نشاط نیاز دارد و نگاه بسته به افسردگی جامعه منجر می‌شود و باید با این نوع دیدگاه مقابله شود.
کد خبر: ۶۹۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 26 December 2018
علیرضا درویش نژاد گفت: آمادگی داریم هنرمندانی که آثار شاخصی در حوزه‌های مختلف دارند را با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات به خارج از کشور اعزام کنیم، این برنامه علاوه بر در آمدزایی قابل توجه برای هنرمندان، معرفی فرهنگ و هنر همدان را نیز به همراه دارد.

به گزارش تسنیم، درویش نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه حمایتی از هنرمندان داریم عنوان کرد: آمادگی داریم هنرمندانی که آثار شاخصی در حوزه‌های مختلف دارند را با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات به خارج از کشور اعزام کنیم. این برنامه علاوه بر در آمدزایی قابل توجه برای هنرمندان، معرفی فرهنگ و هنر همدان را نیز به همراه دارد.

درویش نژاد افزود: بدون شک هماهنگی، هم فکری و هم افزایی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، پیشبرد چشمگیر و هدفمند اهداف فرهنگی و هنری را بدنبال دارد.

مدیرکل ارشاد همدان با بیان اینکه این اداره کل آمادگی دارد تا در جهت ارتقای فعالیت‌های قرانی بصورت مشترک هماهنگی لازم برای جذب قرآن آموزان را فراهم کند گفت: هماهنگی هر چه بیشتر نهاد‌های دینی و فرهنگی در راستای فرهنگ سازی و اشاعه سبک زندگی اسلامی و قرآنی، باعث رشد و شکوفایی فرهنگ دینی در جامعه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار