استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: برای تکمیل فرایند ساخت باغ موزه در برنامه بودجه سال 98 باید ردیف بودجه مشخص به این طرح تخصیص یابد.
کد خبر: ۶۹۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 26 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در جریان بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: هزینه کردن و تخصیص اعتبار به پروژه های دفاع مقدس در واقع ارزش نهادن به پیشینه انقلاب اسلامی و عاملی برای آشنایی و اشراف نسل های بعدی از موضوعات مرتبط با جنگ تحمیلی است.

وی افزود:وجود نمادهایی چون باغ موزه های دفاع مقدس بیانگر این موضوع است که این نظام و انقلاب به آسانی به دست نیامده و برای حفظ آن تعداد زیادی جان شیرین خود را فدا کردند.

سلیمانی دشتکی  یادآور شد: برای تکمیل فرایند ساخت باغ موزه در برنامه بودجه سال 98 باید ردیف بودجه مشخص به این طرح تخصیص یابد.

وی احداث باغ موزه استان ایلام را یک نیاز و مطالبه عمومی و به حق دانست که باید روند ساخت آن و تلاش برای تخصیص اعتبار آن با جدیت پیگیری شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: مردم ایلام نقش بی بدیل و غیرقابل انکاری در دوران جنگ تحمیلی داشتند و احداث باغ موزه دفاع مقدس حق طبیعی مردم این استان است.

سردار سیدصادق حسینی یادآور شد: در سال های گذشته تلاش های زیادی برای ایجاد باغ موزه و برگزاری کنگره شهدای استان ایلام شد که هرگز محقق نشد.

وی افزود: اما در سال جاری با همت و پیگیری های مجدانه استاندار ایلام روند احداث و شکل گیری باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری کنگره شهدای استان اجرایی شد.

حسینی گفت: مقرر شده در این باغ موزه برای شهدای شاخص استان در رده های فرمانده و معاون فرمانده سردیس ایجاد و جانمایی شود.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مراحل مختلف باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان ایلام در مهرماه سال 98 تکمیل می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار