کد خبر: ۶۹۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 25 December 2018

تابناک / مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهرداد علیزاده مدافع تیم فوتبال شهید قشقایی شیراز با عقد قراردادی به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.


میثم محبوب افزود: این مدافع توانمند که در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با پیراهن تیم شهید قشقایی شیراز در مسابقات حاضر شد، با امضای قراردادی تا پایان رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم با تیم داماش در مسابقات حضور می یابد.


وی ادامه داد: همچنین میثم فرزانه مهاجم تیم فوتبال نیروی زمینی تهران نیز با مسئولان تیم فوتبال داماش گیلان به توافق رسید تا این بازیکن نیز در ادامه مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم، پیراهن داماش را بر تن کند.
وی بیان کرد: فرزانه سابقه حضور در تیم های فوتبال شهرداری کاشان و مقاومت تهران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد و در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم نیز ، به همراه تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در مسابقات حضور یافت.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم داماش در نیم فصل اول لیگ دسته دوم نتایج خوبی را کسب کرده، مسئولان این تیم مترصدند که با تمام توان و قدرت در نیم فصل دوم حضور یافته و با کسب مقام نخست گروه خود، به رقابت های لیگ دسته اول صعود کنند.
محبوب خاطرنشان کرد: تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و از گروه اول ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 24 امتیاز پس از تیم 25 امتیازی خوشه طلایی ساوه ، در مکان دوم جدول رده بندی گزوه خود قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند. 
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار