مشاور وزیر بهداشت ضمن عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، آخرین وضعیت درمانی این مصدومان را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۹۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 25 December 2018

دکتر عباس زارع‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات گفت: متاسفانه این حادثه ۲۸ مصدوم و هشت فوتی بر جای گذاشت؛ به طوری که یک تن از فوتی‌ها در بیمارستان و هفت تن نیز در صحنه جان باختند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام، شریعتی، حضرت رسول، عرفان و نیایش گفت: هفت تن از این مصدومان بستری در بیمارستان‌ها بدحال هستند. دو تن از آنها در بیمارستان حضرت رسول تحت عمل جراحی قرار دارند و پنج تن دیگر نیز در آی سی یو بیمارستان‌های امام و شریعتی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

مشاور وزیر بهداشت تاکید کرد: تمام اقدامات درمانی در بیمارستان‌های مذکور در حال انجام است و تیم‌های مجرب مغز و اعصاب و ارتوپدی و تخصص‌های مختلف در اورژانس این بیمارستان‌ها حضور دارند و مشغول ارایه خدمت هستند.

وی گفت: همچنین چهار تن از مصدومان از شرایط مساعد و پایداری برخوردارند و احتمالا همین امروز از بیمارستان مرخص می‌شوند.

گفتنی است به دنبال حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد و انتقال مصدومان به بیمارستان‌ها، دکتر ایرج حریرچی – سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر عباس زارع نژاد – مشاور وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان امام از مصدومان عیادت کرده و در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتند.

برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار