زباله های پرتاب شده توسط شهروندان و رها شده در کف خیابانهای سطح شهر، باعث گرفتگی فاضلاب و در نتیجه زحمت و دردسر پرسنل واحد حوادث و اتفاقات بخش فاضلاب امور آبفای منطقه یک شهر کرمانشاه را دوچندان نموده است.
کد خبر: ۶۹۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 22 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه لایروبی فصلی منهول خط 1800 میلیمتر (خط یک) فاضلاب شهری کرمانشاه محدوده ورودی تصفیه خانه انتهای کهریز که هر سه ماه یک بار به صورت مستمر انجام میشود، در فصول بارندگی تقریباً هر چند روز یک بار انجام میشود .

بنابر این گزارش با شروع فصل بارندگی، باران و روان آبهای سطحی، حجم عظیمی از زباله های رها شده در کف خیابانها و پرتاب شده به داخل جداول و کانالهای هدایت آبهای سطحی را به همراه خود به درون شبکه دفع فاضلاب وارد می‌کند که این امر باعث گرفتگی شدید خطوط دفع فاضلاب شهر کرمانشاه می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمانشاه طی سه روز لایروبی از منهول یاد شده، بیش از یکصد تن زباله شامل بطری، یونولیت، لاستیک اتومبیل، پلاستیک و انواع وسایل دور ریختنی توسط 12 دستگاه کامیون سنگین (ده تن) از داخل شبکه فاضلاب تنها در محدوده ذکر شده خارج شده است.

گفتنی ست ورود اجسام و جامدات فوق الاشاره به تصفیه خانه فاضلاب، لطمات جبران ناپذیری به تاسیسات آن وارد خواهد آورد که در این خصوص ورود سایر ارگانهای متولی امور شهر جهت رفع این معضل ضروریست.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار