کد خبر: ۶۹۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹ 21 December 2018

هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

 

تابناک / در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی به دنبال کسب نخستین پیروزی خود پس از بازگشت به عرصه رقابت‌های لیگ است.

به گزارش ایسنا، سومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه( ۳۰ آذر)  راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. در دو هفته قبل این لیگ شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی است موفق شد با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار بگیرد تا از همین ابتدای کار برای حریفان خود خط و نشان بکشد. علاوه بر این سپاهان و ذوب آهن دو تیم اصفهانی هم لیگ را با پیروزی آغاز کردند و با تفاضل گل به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

اما ملوان بندر انزلی، پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان شرایط متفاوتی دارد. این تیم بعد از دو سال دوری از میدان مسابقه در بازی اول خود به تساوی رسید و نتیجه دیدار دوم خود را به سپاهان واگذار کرد. این شکست خانگی در حالی اتفاق افتاد که هواداران زیادی  ملوان را تشویق می‌کردند، هوادارانی که با حضور دوباره این تیم در لیگ شور و هیجان خاصی را برای فوتبال بانوان به ارمغان آوردند. بعد از این بازی مریم ایراندوست سرمربی ملوان اعلام کرد که جام قهرمانی را می‌گیرند و بازیکنان تیمش هم قسم شده‌اند تا اولین پیروزی خود را در هفته سوم و برابر آذرخش به دست آورند. جمعه( ۳۰ آذر) بازی دو تیم آذرخش تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می‌شود و باید دید ملوان طبق گفته سرمربی خود به برتری می‌رسد یا خیر؟

در دیگر بازی‌های هفته سوم، شهرداری بم مهمان تیم خلیج فارس شیراز می‌شود. نماینده شیراز  بدون هیچ امتیازی و با تفاضل گل ۱۱- در قعر جدول رده بندی حضور دارد.  علاوه بر این تیم سپاهان که به گفته  شهبازی سرمربی این تیم به دنبال اعاده حیثیت از نام سپاهان در لیگ برتر فوتبال و جنگیدن برای قهرمانی است حالا و در هفته سوم کار سختی برابر راه یاب ملل مریوان دارد. نماینده سنندج با چهار امتیاز چهارمین تیم جدول رده بندی است و تلاش می‌کند تا جایگاه خود را ارتقاء دهد.    

بازی‌های هفته سوم

آذرخش تهران- ملوان بندر انزلی، ورزشگاه  اکباتان تهران

فولاد مبارکه سپاهان- راه یاب ملل مریوان، ورزشگاه  صفائیه مبارکه

پالایش گاز ایلام- ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه  عدالت ایلام

خلیج فارس شیراز- شهرداری بم، ورزشگاه  دستغیب شیراز

شهرداری سیرجان- همیاری آذربایجان غربی، ورزشگاه  تختی سیرجان

سپیدار مازندران -پارس جنوبی بوشهر ، ورزشگاه  شهید وطنی قائمشهر

 

جدول رده بندی لیگ
نام تیم تفاضل امتیاز
شهرداری بم کرمان ۱۱ ۶
سپاهان اصفهان ۱۰ ۶
ذوب آهن اصفهان ۶ ۶
راه یاب ملال مریوان ۶ ۴
همیاری آذربایجان غربی ۴ ۳
پالایش گاز ایلام ۳- ۳
آذرخش تهران ۷- ۳
شهرداری سیرجان ۰ ۲
ملوان بندرانزلی ۱- ۱
سپیدار قائمشهر ۷- ۰
پارس جنوبی بوشهر ۸- ۰
خلیج فارس شیراز ۱۱- ۰
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار