معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: 200 میلیارد تومان برای احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب پردیسان نیاز است در حالی که هم اکنون 150 هزار نفر در این منطقه ساکن هستند.
کد خبر: ۶۹۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹ 20 December 2018

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در جلسه شورای مسکن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار کرد: در این منطقه به دلیل تراکم‌های بالای نفر در هکتار درخواست برای شبکه فاضلاب زیاد است، فاضلاب در منطقه پردیسان یک معضل اجتماعی و بهداشتی است و امکان استفاده از تصفیه خانه قم برای حل مشکل دائمی فاضلاب پردیسان وجود ندارد.

وی ادامه داد: نیاز به 200 میلیارد تومان برای احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب پردیسان وجود دارد، هم اکنون 150 هزار نفر در این منطقه ساکن هستند و افرادی که به این منطقه رفتند، هزینه‌های زیادی به آن‌ها تحمیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: در برخی از مناطق شهر قم شبکه فاضلاب احداث شده است، اما با این وجود تقاضا برای انشعاب فاضلاب در آن مناطق کم است، اما در منطقه پردیسان با وجود اینکه شبکه فاضلاب احداث نشده، تقاضای مردم برای انشعاب فاضلاب زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته از تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای احداث پروژه فاضلاب در شهر قم استفاده می‌شد، اما اکنون امکان استفاده از این تسهیلات برای احداث پروژه فاضلاب پردیسان وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار