کد خبر: ۶۹۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 16 December 2018

 

تابناک / جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با افزایش تنش میان کره  شمالی و ایالات متحده آمریکا پس برگزاری نشست مشترک، گفت: آمریکایی ها وعده های صرفا رسانه ای به کره شمالی دادند و پس از اقدام اعتمادزا کره ای ها، قوانین بازی را تغییر دادند.

 

پیونگ یانگ متوجه شده که واشنگتن همانند قبل قابل اعتماد نیست

 

نماینده مردم رشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیونگ یانگ متوجه شده که واشنگتن همانند قبل قابل اعتماد نیست از این رو مشاهده می شود که برخی اقدامات تعدیل شده گذشته اش را از سر گرفته است، اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها وعده برگزار نکردن مانور نظامی مشترک به کره جنوبی را داده بودند اما چندی پیش این مانور بدون توجه به مذاکرات با کره شمالی برگزار شد که یکی از دلایل افزایش تنش ها محسوب می شود.

 

 

 

 

 

 

 

جبار کوچکی نژاد

 

آمریکایی ها در مقابل کره شمالی از استراتژی چماق و هویج استفاده می کنند

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در مقابل کره شمالی از سیاست و استراتژی چماق و هویج استفاده می کنند، ادامه داد: به عبارتی ترامپ صحبت از دوستی و نزدیکی با کیم جونگ اون می کند اما مشاهده می شود که در سازمان ملل درصدد برگزاری نشست فوق العاده برای کره شمالی و محکوم کردن این کشور در خصوص وضعیت حقوق بشر است.

 

کره شمالی برگ برنده ای روسیه و چین در مقابل ایالات متحده محسوب می شود

 

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن اشاره به اینکه نباید فراموش کرد کره شمالی امروزه برگ برنده ای برای برخی کشورها مانند روسیه و چین در مقابل ایالات متحده محسوب می شود، تصریح کرد: بر این اساس شاهد رفتارهای ضدونقیض سیاستمداران کاخ سفید در مقابل کره شمالی هستیم زیرا از شرایط کنونی عصبانی هستند.

 

نباید فراموش کرد کره شمالی امروزه برگ برنده ای برای برخی کشورها مانند روسیه و چین در مقابل ایالات متحده محسوب می شود

 

سیاست یک بام دوهوای آمریکا در مقابل کره شمالی دلیل کندی پیشرفت نشست سنگاپور

 

کوچکی نژاد اعتقاد دارد ایالات متحده تصور می کرد پس از برگزاری نشست سنگاپور روند خلع سلاح اتمی در شبه جزیره شتاب می گیرد اما با خلف وعده هایی که کرد و همچنین سیاست یک و با دو هوایش موجب شد امروزه پیونگ یانگ همانند قبل به آزمایش موشکی و سلاح اتمی ادامه دهد.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین تنش در میان ترامپ و کیم جونگ اون ادامه خواهد داشت و توافق سنگاپور نیز سرنوشت برنامه جامع اقدام مشترک را برای کره شمالی پیدا خواهد کرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار