مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از آغاز عرضه مرغ منجمد تنظیم بازار در ۱۰ فروشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 15 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،اسماعیل پرویزی فر اظهار داشت: از ابتدای مهرماه تاکنون توزیع گوشت منجمد گوساله به میزان ۵۷۰ تن در دستور کار قرار گرفته است که از این میزان ۴۵۰ تن توزیع شده و توزیع مابقی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به طور متوسط روزانه هفت تن گوشت منجمد گوساله در سطح استان کرمانشاه توزیع شده که ۲۵ مرکز در شهرستان کرمانشاه و در هر یک از شهرستان های استان در دو مرکز توزیع انجام می‌گیرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت ران گوشت منجمد گوساله به ازای هرکیلوگرم ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و سردست ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: گوشت منجمد گوساله در فروشگاه های زنجیره ای موجود است که در صدد توزیع گوشت در فروشگاه منتخب زنجیره ای هستیم که به زودی در صورت تایید نهایی اسامی آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۱۵۰ تن گوشت گوسفند گرم نیز توزیع شده که توزیع آن مدتی دچار وقفه شده بود و مجدداً درصدد پیگیری و توزیع آن هستیم.

پرویزی‌فر از توزیع ۲۵ تن گوشت گوسفند منجمد نیز خبر داد و گفت: این گوشت نیز در مراکز عرضه گوشت منجمد گوساله به فروش می رسد که قیمت آن به ازای هرکیلوگرم از ۳۵ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان موجود است.

وی تصریح کرد: به تازگی عرضه گوشت مرغ نیزدر ۱۰ فروشگاه آغاز شده که علاوه بر این فروشگاه ها از طریق خودرو های سیار نیز در مراکز پر تجمع نظیر میدان آزادی و مسکن صابونی به ازای هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان در دستور کار است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار