رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور شامگاه چهارشنبه 17 آذر در اهواز پایان یافت و تیم بوکس کرمانشاه که با شش بوکسور به این مسابقات اعزام شده بود، تنها توانست یک مدال نقره در وزن 67 کیلوگرم توسط کامیاب مرادی کسب کند.
کد خبر: ۶۹۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 15 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،هرچند در یکی دو سال اخیر بوکس کرمانشاه در رده‌های پایه توانسته نتایج خوبی را در میادین مختلف کشوری بدست آورد، اما کسب نتیجه ضعیف رده بزرگسالان در مسابقات امسال قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، نگرانی هایی را در خصوص این رده ایجاد کرده که باید به دنبال شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها بود.

حبیب الله شهبازی سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص علت عملکرد ضعیف تیم اعزامی کرمانشاه به این رقابت ها، اظهارکرد: عدم آمادگی بوکسورها، خستگی راه، میزبانی نامناسب و داوری ناعادلانه از جمله دلائل کسب نتایج ضعیف تیم کرمانشاه در رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور بود.

وی بابیان اینکه میزبان این رقابت ها کادر اجرایی را در بهترین هتل و اعضای تیم ها را در مکانی با امکانات کم مستقر کردند، افزود: ازسوی دیگر شاهد نادواری هایی در این رقابت ها علیه ورزشکارانمان بودیم که اگر حضور چهره های ملی بوکس استان همچون علی مظاهری و رضا مهدی پور نبود، این ناداوری ها بیشتر هم می شد.

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور تاکید کرد: همچنین باید توجه کنیم که پیش از اعزام ورزشکارانمان به این مسابقات اردوهای متوالی و شرکت در میادین دیگر بوکس را برای آنها برگزار نکردیم تا آماده‌تر و باتجربه‌تر در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی افزود: علاوه براین، برخی از بوکسورهای ما شهرستانی هستند که تاکنون زمینه ای برای استقرار آنها در مرکز استان فراهم نشده تا بتوانند بصورت مداوم و بدون دغدغه تردد زیر نظر مربیان در تمرینات حضور داشته باشند.

شهبازی باتاکید براینکه بوکسورهای کرمانشاه علیرغم تمام مشکلات در مسابقات نهایت تلاش خود را بکار گرفتند، عنوان کرد: هرچند نتیجه مطلوبی در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور کسب نکردیم، اما در سالهای اخیر جایگاه بوکس کرمانشاه در ایران خیلی رشد کرده و این موضوع لطمه ای به این جایگاه وارد نمی کند.

وی بااشاره به اُفت بوکس کرمانشاه طی دهه‌های گذشته، اظهارکرد: اینکه بخواهیم دنبال مقصر برای رکود بوکس کرمانشاه بگردیم بی انصافی است و کاری هم از پیش نمی برد، مجموعه ای از عوامل دخیل بوده که مهمترین آن نداشتن اسپانسر برای این رشته در استان بوده است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار