رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کوهرنگ مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوهرنگ گفت: میزان برف پیست کوهرنگ درحال حاضر 40 سانتی‌متر برف است و برای راه‌اندازی به30 سانتی‌متر برف دیگر نیاز دارد.
کد خبر: ۶۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 15 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرجام سمیع از آماده‌سازی پیست کوهرنگ برای راه‌اندازی خبر داد و گفت: میزان برف پیست اسکی کوهرنگ درحال حاضر 40 سانتی‌متر برف است و برای راه‌اندازی به30 سانتی‌متر برف دیگر نیاز دارد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه متأسفانه تصحیح و جمع‌آوری سنگ‌های پیست در زمان قبل از بارندگی صورت نگرفته است، افزود: باید برای ایمن بودن پیست 30 تا 40 سانتی‌متر برف دیگر بر روی مسیر وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: با هماهنگی سایر دستگاه‌ها زیرساخت‌‌ها و امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، برق‌رسانی و تصحیح حاشیه پیست برای اسکان گردشگران صورت گرفته است.
سمیع با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک پیست تله اسکی در شهرستان وجود دارد، افزود: برای احداث پیست دیگری در این منطقه یک سرمایه‌گذار در حال انجام مراحل ابتدایی کار است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهرنگ با اشاره به ورود گردشگران از زمان بارش برف به مناطق مختلف این شهرستان، گفت: به طور میانگین حدود دو هزار گردشگر در روزهای آخر هفته از مناطق گردشگری و برف‌گیر کوهرنگ بازدید می‌کنند.
وی اضافه کرد: در صورت مناسب بودن میزان بارش برف در شهرستان کوهرنگ و با همکاری دستگاه‌های دیگر جشنواره شهر برفی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار