مدیر بیمارستان آتیه همدان با اشاره به اینکه تصفیه فاضلاب به صورت صد درصد در بیمارستان آتیه در حال انجام بوده که از جمله شاخص‌های بیمارستان سبز است، گفت: بی‌خطرسازی زباله نیز به صورت صد درصد با سه دستگاه موجود در بیمارستان در حال انجام است.
کد خبر: ۶۹۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 14 December 2018
غلام‌عباس جابری از پیگیری اخذ مجوز توریست‌درمانی توسط این بیمارستان خبر داد.

به گزارش فارس، جابری با اشاره به اینکه رضایتمندی خوبی در بین همکاران و بیماران از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان آتیه وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون با کمبود تخت بستری در اورژانس بیمارستان آتیه مواجه نشده‌ایم و همین امر باعث کسب رضایتمندی خوبی شده است.

وی به برنامه‌های آتی بیمارستان تامین اجتماعی همدان اشاره کرد و افزود: برنامه اصلی امسال اخذ مجوز توریست‌درمانی توسط بیمارستان آتیه است.

مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه بیمارستان آتیه همدان جزو ۱۷ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در هلدینگ گردشگری سلامت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در سطح استان تنها چهار بیمارستان برای این منظور گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آتیه تامین اجتماعی، بیمارستان خصوصی بوعلی و بیمارستان فرشچیان و بعثت دانشگاه علوم پزشکی در این راستا قدم برداشته‌اند، افزود: مقدمات کار انجام و سایت بیمارستان به دو زبان انگلیسی و فارسی تجهیز شده است.

جابری با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم فراهم شده و در نوبت ارزیابی مجدد هستیم تا مجوز فعالیت در حوزه توریست درمانی از دانشگاه علوم پزشکی اخذ شود، افزود: در حال حاضر از استان لرستان و کردستان توریست برای درمان پذیرش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه گروه هدف اقلیم خود مختار عراق و شهر‌های مرزی عراق هستند، گفت: با توجه به نزدیکی که بین مذاهب ایران و عراق وجود دارد و نیز ظرفیت بخش ارتوپدی، چشم و زنان و زایمان بیمارستان آتیه، این موضوع در دست پیگیری است.

مدیر بیمارستان آتیه همدان به انتخاب بیمارستان آتیه همدان به عنوان یکی از گزینه‌های بیمارستان سبز در کشور افزود: شاخص‌های این بیمارستان در حوزه بهداشت محیط در حال پیگیری است.

جابری در پایان سخنانش به افزایش سطح زیرکشت فضای سبز بیمارستان در این خصوص اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار