در دیدار معوقه هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور دو تیم استقلال و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیدگر رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۶۹۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 13 December 2018

نیمه اول بازی استقلال و پدیده در روز پنجشنبه با احتیاط دو تیم همراه بود، آنها به جای اینکه به فکر حمله و باز کردن دروازه های یکدیگر باشند با چاشنی ترس در زمین حاضر بودند تا گل نخورند. موقعیت های اندک نیز به دست آمد که اتفاق یا بر اثر اشتباه مدافعان دو تیم شکل گرفت.
نیمه اول با تساون بدون گل استقلال و پدیده به پایان رسید. مهمترین اتفاق بازی مصدومیت فرشید باقری و حسین مهربان و خروج آنها از زمین بود.
در نیمه دوم دو تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و هرچه از دقایق مسابقه سپری می شد استقلال با حمایت تماشاگرانش حملات بیشتری را بر روی دروازه پدیده تدارک دید اما این حملات در نهایت گل نداشت تا دو تیم در پایان 90 دقیقه مسابقه به تساوی بدون به گل برسند.
مهمترین اتفاقات این دیدار این وقایع بود.
دقیقه 13: ضربه ایستگاهی محمدرضا خلعتبری با اختلاف کم به بیرون رفت و توپ به کنار دروازه برخورد کرد.
دقیقه 22: فرار زیبای وریا غفوری و سانتر او به روی دروازه تنها به یک ضربه نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما یوسف بهزادی زودتر توپ را جمع کرد تا این فرصت ایده آل از دست برود.
دقیقه 33: اشتباه روزبه چشمی در دفع توپ می رفت که دروازه خودی را باز کند اما شانس آورد که توپ سرعت نگرفت و مهدی رحمتی توپ را مهار کرد.
دقیقه 37: سانتر ناصحی از سمت چپ را حسین مهربان قطع کرد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 43: سانتر منتظری با ضربه سر ضرب طارق همراه شد اما بهزادی به راحتی توپ را مهار کرد.
دقیقه 44: طارق همام در موقعیت تک به تک با بهزادی توپ را به دستان او کوبید.
دقیقه 49: پاس روح الله باقری در موقعیت تک به تک به نویمایر رسید اما ضربه او از دو قدمی دروازه آرام بود و شهرام مهربان توپ را دفع کرد.
دقیقه 65: سانتر دیدنی وریا غفوری به روی دروازه در موقعیت ایده آل به طارق رسید اما توپ روی پای او سوار نشد و این موقعیت از دست رفت.
دقیقه 65: ضربه دیدنی علی کریمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه74: توپ خوب در محوطه جریمه پدیده نصیب نیومایر شد اما ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف زیادی به اوت رفت.
دقیقه 79: نویمایر توپ را به بازیکن استقلال داد و صیادمنش توپ را وارد دروازه پدیده کرد اما کمک داور گل را آفساید اعلام کرد.
با این تساوی، پدیده با 31 امتیاز به رتبه اول جدول صعود کرد و استقلال با 25 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.
ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی؛ پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور؛ فرشید باقری (39-مارکوس نیومایر)، علی کریمی؛ وریا غفوری، فرشید اسماعیلی (80-مرتضی تبریزی)، طارق همام؛ روح الله باقری (59- الهیار صیادمنش) و سرمربی:وینفرد شفر
ترکیب پدیده مشهد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (70-سعید صادقی، حسین مهربان (44-مهدی خانی)، محمد قاسمی‌نژاد و مرتضی منصوری. سرمربی: یحیی گل محمدی
اخطار: محمد دانشگر،میلاد زکی‌پور، الهیار صیادمنش برای استقلال، علی نعمتی (53) برای پدیده، محمدرضا خلعتبری (57) برای پدیده.
اخراج : الهیار صیادمنش از استقلال
داور: محمد حسین زاهدی فرد و کمک ها: علی میرزا بیگی، رحیم شاهین، داور چهارم هم سید رضا مهدوی بود.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار