قبض جریمه از طریق پست و رایگان برای متخلفان ارسال شود و بعد از عید نوروز، مأموران موظف‌اند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سرنشین‌های خودروها را جریمه کنند.
کد خبر: ۶۹۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 13 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ رئیس سازمان بار و مسافر شهرستان مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه از استقرار مرکز کنترل ترافیک و دوربین های نظارتی  در سطح شهر مهریز خبرداد و گفت: 8 دوربین نظارتی به مبلغ 300 میلیون تومان خریداری‌شده و مرکز کنترل ترافیک در خصوص نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات رانندگی از ابتدای آذرماه اطلاع‌رسانی کرده است.
رسول یزدی افزود: قرار است قبض جریمه از طریق پست و رایگان برای متخلفان ارسال شود و بعد از عید نوروز، مأموران موظف‌اند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سرنشین‌های خودروها را جریمه کنند.
وی همچنین از نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر مهریز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگانی و راهنمای مسیر در سطح، اماکن تاریخی و مذهبی و گردشگری ساماندهی می شوند و تا 22 بهمن امسال تمام تابلوها نصب می شود.
در این نشست، خبرنگاران بر نظارت بر فعالیت ناوگان شهری، اضافه نشدن نرخ کرایه‌ها، رعایت نظم و نظافت وسایل نقلیه عمومی و ساماندهی ایستگاه‌ها تأکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار