کد خبر: ۶۹۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 13 December 2018

رئیس هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس از تدوین گزارش اولیه پرونده تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به روند تفحص این دو باشگاه، گفت: گزارش اولیه هیئت از تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس تا 3 هفته آینده تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تدوین این گزارش جلساتی را با مسئولان این دو باشگاه برگزار کرده‌ایم، افزود: در تهیه این گزارش از مستنداتی که دو باشگاه به هیئت ارائه داده‌اند نیز استفاده می‌شود.

رئیس هیئت تفحص از پرسپولیس و استقلال با بیان اینکه طبق محور‌های تفحص، هیئت باید مسائل 10 سال گذشته این دو باشگاه را بررسی کند، ادامه داد: مباحث مالی، عزل و نصب‌ها در این دو باشگاه و نیز دلایل جریمه‌های بین‌المللی این دو باشگاه از جمله مهم‌ترین محور‌های این تفحص است.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان فرصت اولیه برای پرونده‌های تفحص‌ها، 6 ماهه است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم پرونده و مستندات ارجاع شده به هیئت و همچنین محورهای متعدد تفحص امکان تمدید زمان تفحص از این دو باشگاه وجود دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار