مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و ساز‌های شهرداری یزد:
مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و ساز‌های شهرداری یزد با اشاره به فعالیت ۱۰ دفتر کارگزاری در سطح شهر گفت: تا پایان سالجاری شش دفتر اضافه می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 11 December 2018

علی نوری، مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و ساز‌های شهرداری یزد گفت: در سطح شهریزد ۱۰ دفتر کارگذاری فعال وجود دارد که با برنامه‌های انجام شده واگزاری تا پایان سال ۶ دفتر دیگر اضافه خواهد شد.
نوری افزود: کلیه خدمات دفاتر کارگزاری از جمله صدور پروانه، پایان کار، گواهی‌های عدم خلافی وغیره در دفاتر کارگزاری هم قابل ثبت و پیگیری است که مراجعات پی در پی به شهرداری را کاهش داده است.
وی با اشاره به کیفیت کار کار دفاتر گفت: دو نفر به عنوان ناظر در شهرداری هر منطقه منصوب شدند که فعالیت مالی و فنی دفاتر را رصد می کنند که در پایان هر دوره شش ماهه با ارزیابی تخلفات دفاتر تذکر داده می‌شود.
مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و ساز‌های شهرداری با اشاره به آموزش نیروی این دفاتر افزود: سالیانه سه بار کارگاه برای آموزش ظوابط و مقرارات را برگزار و با گرفتن آزمون صلاحیت هر فرد تشخیص داده می‌شود و در صورت پذیرفته شدن مجوز ادامه فعالیت به وی صادر می شود.
نوری هدف اولیه طرح دفاتر کارگزاری را سرعت بخشیدن و افزایش کیفیت خدمت به مردم دانست و افزود: فاصله زمانی نوبت بازدید ۲۴ الهی ۴۸ ساعت است، درصورتی که به مراجعان بازه زمانی طولاتی داده شد حتما با ما درمیان بگذارند تا بادفتر برخورد شود.
وی به دسترسی دفاتر و حداقل مسیر موجود اشاره کرد و گفت: در واگذاری‌های اخیر سعی شده در کمترین فاصله زمانی و طی حداقل مسیر برای هر فرد وجود داشته باشد.
مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و ساز‌های شهرداری ادامه داد: دفاتر فعال در مسیر بلوار‌های بسیج، آزادگان، آیت الله کاشانی، فردوسی، منتظرقائم، میدان‌های همافر، امام حسین و شهدای محراب قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار