معاون اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت : بانک ها با ارائه مشوق های لازم واحدهای در تملک خود را به بخش خصوصی واگذار کنند زیرا با این کار ضمن مشارکت بخش خصوصی و ایجاد شغل مناسب از راکد ماندن این طرح ها جلوگیری می شود.
کد خبر: ۶۸۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 10 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان افزود : دولت تدبیر و امید در واگذاری امورات به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولتی مصمم است و تلاش می کند زمینه مشارکت بخش خصوصی را در طرح های تملیکی فراهم کند.

وی اضافه کرد: بانک ها با ارائه مشوق های لازم واحدهای در تملک خود را به بخش خصوصی واگذار کنند زیرا با این کار ضمن مشارکت بخش خصوصی و ایجاد شغل مناسب از راکد ماندن این طرح ها جلوگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اضافه کرد: باید بخش خصوصی را با ارائه راهکارهای مناسب و مشوق های ترغیب کننده طرح تملیکی را به آنها واگذار کنیم.

وی بر ارائه حداکثری مشوق ها و تسهیل در واگذاری و محدودیت شرایط تاکید کرد.

درویشی اضافه کرد: تلاش استانداری ایجاد طرح های نوآور و توجیه دار اقتصادی برای فراهم کردن بسترهای لازم جهت مشارکت جوانان جویای شغل و کار است و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم بود.

در این جلسه مشکلات 5 طرح مرغداری گوشتی سیروان، پرواربندی گوساله ایوان،ایلام آسا شهرک صنعتی ایلام، کلینیک مددکاری ایلام و شرکت نگین زاگرس ایلام مورد بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات و موانع این واحدها اتخاد گردید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار