مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛
مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: ابتدای سال جاری تا کنون برای آسانسور ساختمان های جدیدالاحداث، 100 فقره گواهی آسانسور صادر و برای صدور پایان کار ساختمان به شهرداری اعلام شده اند.
کد خبر: ۶۸۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 10 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی  اظهار کرد: آسانسورها باید مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار گیرند و کارفرمایان پروژه های عمرانی و ساخت و سازها موظف اند فقط با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرارداد منعقد کنند.

وی بر لزوم استاندارسازی آسانسورها با رویکرد بازرسی ادواری تاکید کرد و گفت: پس از نصب آسانسورها توسط شرکت های نصاب مجاز دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، آسانسورهای نصب شده توسط همین شرکت ها در سامانه "مدیریت بازرسی آسانسور" جهت بازرسی و صدور گواهی ثبت می شوند.

همتی افزود: اعتبار گواهی نامه های بازرسی آسانسور یک سال می باشد و بهره برداران آسانسور بایستی جهت سرویس و نگهداری آسانسورهای خود با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور قرارداد منعقد کند.

و ی تاکید کرد:در زمان اتمام اعتبار گواهی نامه ها، نسبت به بازرسی ادواری آسانسور های خود اقدام و گواهی ایمنی ادواری از سوی شرکت های بازرسی دریافت کنند.

مدیرکل استاندارد ایلام خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 127 مورد بازرسی آسانسور با همکاری شرکت های بازرسی مربوط به بازرسی فنی تائید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران با اداره کل استاندارد استان ایلام در ساختمان های مسکن مهر و اماکن عمومی انجام شده است.

وی  یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون برای آسانسور ساختمان های جدیدالاحداث، 100 فقره گواهی آسانسور صادر و برای صدور پایان کار ساختمان به شهرداری اعلام شده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار