تابناک مرکزی: رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: با تأکید استاندار مقرر شد ظرف دو هفته بحث واگذاری زمین برای خروج اصناف آلاینده از شهر اراک تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۶۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در نشست استاندار مرکزی با اصناف گفت: در این جلسه بحث چندین مشکل اصناف در سطح شهر مطرح شد و نتایجی به دست آمد.

زند عنوان کرد: یکی از مباحث مطرح‌شده، بحث عوارض تابلو بود که بنا بر رأی دیوان عدالت اداری، عوارض تابلویی که معرف واحدهای صنفی باشد ممنوع است و این رأی مورد تأکید استاندار نیز قرار گرفت و ازاین‌پس عوارض تابلویی که معرف فروشگاه باشد نباید پرداخت شود.

وی تصریح کرد: مقرر شد طی دو ماه آینده برای رفع مشکل دست‌فروشان و دکه‌ها شهرداری و ساماندهی این مهم آیین‌نامه‌ای آماده شود و پس از تصویب در شورای شهر با کمک نهادها و سازمان‌های مربوطه اجرا و پیگیری شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی ادامه داد: جهت ساماندهی و خروج مشاغل آلاینده از سطح شهر و در راستای واگذاری زمین برای این صنوف در این جلسه مباحثی مطرح شد و با تأکید استاندار مقرر شد ظرف دو هفته بحث واگذاری زمین برای خروج اصناف آلاینده از شهر تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری شورای شهر در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورا عوارض کسب، ۵۰ درصد تخفیف محسوب شده است و امیدواریم که در صحن نیز رأی بیاورد و همچنین صنوف با پرداخت به‌موقع این عوارض به پیشبرد مسائل شهری کمک کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار