کد خبر: ۶۸۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 08 December 2018

تابناک / جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان‌ رشت اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان گیلان و تأمین بودجه از ناحیه دولت، بسیاری از مشکلات قابل مشاهده در سطح استان برطرف می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به توزیع ۴ میلیون تن قیر و اختصاص آن در راستای راه‌سازی و نوسازی مدارس و تصویب آن از سوی مجلس گفت: از دیگر مصوبه‌های دولت پیگیری مسائل بانکی افرادی که زیر ۱۰۰ میلیون از بانک وام می‌گیرند است.

وی با بیان اینکه درصد افزایش حقوق کارمندان به میزان حقوق فعلی آنان بستگی دارد ابراز داشت: با وجود اینکه برنامه بودجه سال ۹۸ تاکنون به مجلس ارائه نشده ولی تصور ما هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است و افزایش حقوق کارمندان به سطح درآمد فعلی آنان بستگی دارد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی حقوق کارکنانی که سطح درآمدشان زیر ۲ میلیون تومان است گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که کشور و مردم با آن مواجه هستند، دولت افزایش ۲۰ درصدی حقوق را برای دیگر کارکنان در نظر دارد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به تشکیل جلسه دولت و تحویل لایحه بودجه توسط رئیس جمهور و تأسیس راه‌آهن رشت-قزوین ابراز داشت: با تحویل لایحه بودجه توسط رئیس جمهور و با همکاری مسئولان اجرایی استان‌ها، مشکلات بسیاری از پروژه‌های عمرانی که در دست اجرا است برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه تأسیس راه آهن رشت-قزوین حدود ۱۰ سال تاخیر داشت ابراز داشت: برنامه‌‌های بسیاری برای پروژه‌های عمرانی در سطح استان در نظر گرفته شده که در بین آن‌ها ۷ یا ۸ طرح جهت گسترش راه‌آهن رشت به شهرهای کرمانشاه، اصفهان، تهران و سایر شهرها قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه گسترش راه‌آهن گیلان با هزینه‌ای بالغ بر هزار میلیارد تومان امکانپذیر است گفت: در بسیاری از شهرهای استان گیلان از لحاظ اقتصادی و اجرایی مشکل وجود دارد که باید با همکاری دولت و استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی این مشکلات از میان برداشته‌ شود.

وی با اشاره به مشکلات جاده خمام به خشکبیجار و اختصاص بودجه برای این جاده افزود: اجراء و ترمیم این جاده در جدول برنامه‌ریزی بودجه قرار دارد ولی قبل از اجراء مستلزم بررسی امکانات و نیروهای توانمند و همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گسترش و ترمیم جاده خشکبیجار به آستانه و از خمام به فومن و تالش تصریح کرد: اتصال این جاده‌ها در منطقه باعث کاهش ترافیک شهری و کاهش مشکلات منطقه‌ای می‌شود و باید آسایش مردم و حل مشکلات شان در رأس انجام امور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار