نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمن بی رحم از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 08 December 2018
آیت الله غیاث الدین طه محمدی گفت: حادثه تروریستی و انتحاری چابهار و گروگانگیری مرزبانان ما نشان می‌دهد که نباید یک لحظه از دشمن غافل شد، چرا که دشمن در کمین نفوذ به کشور است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه دشمن از راهی نفوذ می‌کند که ما در آن ضعف داریم خاطرنشان کرد: هرگاه دیدیم کسی به دنبال تخریب دین خدا است، باید با اعلام نفرت و انزجار با آن مقابله کرد.

آیت الله طه محمدی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، به کسب رتبه برتر همدان در اجلاس سراسری نماز اشاره و اظهار داشت: این امر نشان می‌دهد همدان همواره در این حوزه موفق عمل کرده است.

امام جمعه شهر همدان بیان کرد: جوارح و اعضای بدن هر کدام می‌تواند دروازه بهشت و یا جهنم باشد و انسان باید انتخاب کند که با استفاده از این جوارح وارد کدام شود.

آیت الله طه محمدی افزود: تفرقه افکنی‌ها موجب شده برخی از کشور‌های عربی اسلامی با رژیم صهیونیستی صیغه برادری بخوانند.

وی ادامه داد: امروز استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تلفن همراه موجب ایجاد فاصله بین خانواده‌ها شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: خانواده‌ها باید امکانات فضای مجازی را تا سن قانونی در اختیار فرزندان خود قرار ندهند، چرا که در سنین پایین موجب بروز تاثیرات منفی در آن‌ها می‌شود.

آیت الله طه محمدی وظیفه دولت را در این زمینه خطیر دانست و گفت: در آخرین فتنه دنیای مجازی عکس و خبر سردار سلیمانی را در کنار بن سلمان قرار داده اند که باید سختگیرانه در برابر اینگونه مسایل ایستاد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید توجه ویژه برای سپردن کرسی‌های مشورتی و مدیریتی به دانشجویان داشته باشند.

مرتضی جهانی مقدم با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس را جوانان اداره کردند، اظهار داشت: جوانانی که جنگ را مدیریت کردند، امروز نیز می‌توانند به کمک کشور بیایند.

وی استکبار ستیزی را یکی از وظایف دانشجویان دانست و افزود: مسلمان نمی‌تواند حوادث یمن، سوریه و فلسطین را ببیند و ساکت بنشیند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امروز جنایت‌های آمریکا از جمله قتل عام و نسل کشی سرخپوستان در آمریکا، کودتای ۲۸ مرداد، سرنگونی هواپیمای مسافربری و کودتای نوژه را باید بازخوانی کنیم.

جهانی مقدم با بیان اینکه وظیفه ما در ۱۶ آذر بازخوانی ظلم است اضافه کرد: امروز باید زورگویی ها، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها را سرکوب کنیم.

وی بر لزوم مبارزه با رانت و اشرافی گرایی تاکید کرد و افزود: اگر در زمینه اختلاس و رانت خواری مردم مطالبه دارند، مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا تاکید کرد: شفافیت راه حل این موضوع است و مردم باید شفافیت را از مسئولان مطالبه کنند.

جهانی مقدم اظهار داشت: امروز مجلس شورای اسلامی موظف است شفافیت آرا، تصویب طرح‌ها و حضور نمایندگان را شفاف کند.

وی ادامه داد: مجلس و دولت موظف به شفافیت در اعلام حقوق‌ها هستند، چرا که راه رهایی از فساد، رانت، اشراف گرایی و اختلاس، شفاف سازی است.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۲ نقطه استان همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار