نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: الگوهایی برگرفته از فرهنگ منحط غرب در سال های اخیر بین خانواده های ایرانی معرفی شده که به تدریج بنیان اصیل خانواده ها را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۶۸۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 08 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار داشت:الگوهایی برگرفته از فرهنگ منحط غرب در سال های اخیر بین خانواده های ایرانی معرفی شده که به تدریج بنیان اصیل خانواده ها را نشانه گرفته است.

وی افزود: زندگی و‌ انس با حیوانات مختلف و پذیرفتن آنها به جای اعضای خانواده به عنوان مثال در میان غربی ها نشانه انحطاط اصالت خانه و خانواده است و متاسفانه این ناهنجار غیر فرهنگی در سال های اخیر بین خانواده های ایرانی هم در حال رواج است.

کریمی تبار یادآور شد: باید هنرمندان سریال ها و برنامه های را تولید و از رسانه ملی و سینما پخش کنند که اشاعه گر و مروج فرهنگ غنی و اصیل ایرانی ، اسلامی باشد و بسترهای اجتماعی برای کاهش طلاق افزایش یابد‌.

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری ایلام هم گفت: توسعه پایدار در جامعه نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان و کارگزاران به قشر زنان است و‌ از توان زنان در حوزه های مدیریتی بهره گیری شود.

مریم شادی وند افزود: زنان در استان ایلام طی فعالست دولت تدبیر و‌امید متصدی هفت پست مدیریتی هستند که این امر بیانگر اعتماد دولت به زنان و توان و پتانسیل این قشر در حوزه مدیریت است.

وی تاکید کرد: دفتر زنان و امور خانواده ایلام برای افزایش توانمندسازی زنان استان 9 طرح تعریف و تدوین کرده است که توانمندی زنان در حوزه مدیریت، اشتغال بانوان، توانمندسازی بانوان، ... از جمله این طرح ها است.

شادی وند یادآور شد: ایلام زودتر از سایر استان ها سند ارتقای وضعیت جامعه زنان را با هدف رسیدن به وضعیت مطلوب زنان تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه زنان بعد از انقلاب دیده شدند و شخصیت آنها ارج نهاده شد، گفت: با همت نظام جمهوری اسلامی شاهد تغییرات مثبت در جمع خانواده ها و زنان بوده ایم و یکی از این موارد بکارگیری زنان در حوزه های مدیریتی بوده است.

وی اظهار داشت: دفتر زنان و امور خانواده استانداری ایلام با شناسایی 200 زن آسیب پذیر برای این افراد طرح های اشتغال زا ایجاد شده است.

وی از هیات دولت خواست با توجه به علوم نوین چون آی تی برای استان های سنتی چون ایلام‌ برنامه ریزی های اجرایی مبتنی بر بستر آی تی و ارتباطات و اطلاعات تدوین شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار