یک متخصص طب سنتی در همدان ورزش را عاملی مهم برای جلوگیری از جوش صورت عنوان کرد و گفت: تعریق ناشی از ورزش باعث دفع سموم بدن می‌شود و البته برای پاک‌سازی و کمک به کبد حتما ویزیت پزشک را در نظر داشته باشند. 
کد خبر: ۶۸۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 07 December 2018
دکتر یارمحمد تکلو با اشاره به علت جوش صورت در برخی از افراد، بیان کرد: جوش صورت نشانه گرمی است و افرادی که با این مشکل رو به رو هستند بهتر است در رژیم غذایی خود باز بینی کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر تکلو اظهار کرد: استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه در طراوت پوست نقش زیادی دارد و در مقابل آن استفاده از غذا‌های صنعتی، سرخ‌کردنی‌ها، شیرینی‌ها و.. سلامت پوست برای این افراد یک تهدید تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد بهتر است از سرخ کردنی و شیرینی‌ها دوری کنند، ادامه داد: افرادی که با این عارضه مواجه هستند لازم است همیشه از روغن زیتون برای طبخ غذا‌ها و چاشنی سالاد‌ها استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه این افراد شب‌ها وقت خواب گلاب سرد در آب پاش بریزید و به صورت‌و گردن بپاشند، تصریح کرد: برای درمان جوش صورت سه هفته دو قاشق غذاخوری خاکشیر در آب جوش دم کنید و هر روز صبح ناشتا میل کنید و همچنین هر شب قبل خواب پوست صورتتان را با گلاب بشویید، این کار منافذ پوست شما را بسته، علاوه بر کم کردن سرعت تشکیل چین و چروک، از جوش‌های زیر پوستی هم می‌کاهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار