تیم فوتبال پرسپولیس فردا در بازی معوقۀ هفته یازدهم لیگ برتر ایران از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب‌آهن خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 04 December 2018

تابناک رضوی به نقل از ورزش 11: تیم فوتبال پرسپولیس فردا در بازی معوقۀ هفته یازدهم لیگ برتر ایران از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب‌آهن خواهد بود.

این تقابل می‌تواند از جنبه‌های مختلف جذاب باشد؛ اینکه مسلمان اجباری و ناخواسته از جمع سرخ‌پوشان جدا شده یکی از مسائلی است که می‌تواند انگیزۀ هافبک ترد‌شدۀ قرمزها‌ی پایتخت را برای این بازی بیشتر کند؛ خصوصا اینکه خروج او از باشگاه پرسپولیس با دستور برانکو بوده و مسلمان، انگیزۀ مضاعفی برای اثبات خود به برانکو خواهد داشت.

یکی دیگر از صحنه‌های جالب بازی فردا، رویارویی مسلمان با هم‌تیمی‌های سابق خود در میدان مسابقه خواهد بود؛ جایی که به احتمال زیاد این بازیکن در میانۀ زمین در مقابل کمال کامیابی‌نیا قرار خواهد گرفت؛ دو بازیکنی که در پرسپولیس رابطه‌ی صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند و مسلماً تقابل آنها جذابیت فراوانی خواهد داشت؛ کامیابی‌نیا با سپری کردن دوران مصدومیت خود احتمالاً در دیدار فردای سرخ‌پوشان از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد؛ شاید بایستی انتظار داشته باشیم که تنشی از برخوردهای احتمالی این دو نفر شکل نگیرد اما گاهی در مسابقه اتفاقات دیگری می‌افتد که حتی دوستی‌ها را زیر سوال می‌برد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار