رئیس حوزه هنری استان:
دومین دوره اجراهای عمومی تئاتر بچه های مسجد برگزار می شود.رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که این دوره با عنوان «چهل- تئاتر، مدرسه – مسجد» ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در موضوعات مختلف دینی، انقلابی، اجتماعی و ... با مضامین مسجد و انقلاب اسلامی، مسجد و دفاع مقدس، مسجد و مدافعان حرم و مسجد و اخلاق در گستره استانی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 04 December 2018

دومین دوره اجراهای عمومی تئاتر بچه های مسجد برگزار می شود.رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که این دوره با عنوان «چهل- تئاتر، مدرسه – مسجد» ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در موضوعات مختلف دینی، انقلابی، اجتماعی و ... با مضامین مسجد و انقلاب اسلامی، مسجد و دفاع مقدس، مسجد و مدافعان حرم و مسجد و اخلاق در گستره استانی برگزار می شود، اظهارکرد: علاقه مندان با انتخاب متون مناسب برای آماده سازی کار اقدام خواهند کرد که در این میان یک کارشناس بر تمرین ها نظارت خواهد داشت.«وحید نمازی» افزود: مدت زمان اجرای هر اثر حداقل 10 و حداکثر 15 دقیقه است و نمایش ها باید تک جنسیتی اجرا شود و قابل اجرا در مسجد یا محوطه باز باشد.وی ادامه داد: بازبینی آثار دهم دی ماه امسال انجام می شود و آثار منتخب از 15 دی ماه تا 22 بهمن ماه اجرا خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: این حرکت در راستای احیای تئاتر بچه های مسجد و متمرکز کردن فعالیت های هنرمندان مساجد در کنار ایجاد انگیزه به همت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد با مشارکت ناحیه بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بجنورد انجام می شود./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار