کد خبر: ۶۸۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 02 December 2018

تابناک / بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر اقتصاد در باره عدم اجرای درست قانون در باره امهال وام‌های کشاورزی کشاورزان خسارت‌دیده تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه امروز (یکشنبه ۱۱ آذرماه ۹۷)‌ مجلس توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان به اتفاق ۲۰ نفر دیگر از نمایندگان در باره عدم اجرای کامل قانون در رابطه با امهال سه ساله وام های کشاورزی کشاورزان خسارت‌دیده تذکر دادند.

سیده فاطمه حسینی به وزیر کشور ضرورت عمل به تکالیف توسط آن وزارتخانه بر اساس قانون هوای پاک و به وزیر صنعت ضرورت تسریع در تحویل خودروهای پیش فروش شده خودروسازان در موعد مقرر و عمل به تعهدات مالی‌شان در قرارداد با مشتریان و همچنین به وزیر اقتصاد ضرورت حل مشکلات حاصل از واگذاری غیرکارشناسی شرکت کشت و صنعت هفت تپه را متذکر شد.

عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که اوضاع در گمرک کشور به ویژه گمرک بازرگان نیاز به تدبیر فوری دارد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر نفت عنوان داشت که چرا به مشکلات مجتمع‌های سوخت رسانی شهرستان‌ها و بین راه‌ها توجهی نمی‌شود.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد لزوم بررسی افزایش قیمت شیر پاستوریزه به بهانه هزینه بسته‌بندی و اقدام عاجل در راستای کاهش قیمت این فراورده برای مردم را متذکر شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر نفت ضرورت رسیدگی به بی عدالتی و تبعیض و عدم توجه مقام وزارت به مطالبات به حق پرسنل پیمانکاران و ارکان ثالث وزارت نفت را متذکر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار