جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد، صبح امروز به صورت علنی برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 01 December 2018

به گزارش تابناک رضوی؛جلسه محاکمه عضو شورای شهر مشهد و تعدادی دیگر از متهمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر، به همراه تعدادی دیگر از متهمان، در شعبه ۱۳۲ دادگاه کیفری دو مشهد و به ریاست قاضی باخدا و به صورت علنی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور متهمین و وکلای آن‌ها و تعدادی از شهروندان و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد؛ قاضی باخدا پس از اعلام رسمیت جلسه و اعلام تذکرات قانونی لازم از نماینده دادستان خواست که به قرائت کیفرخواست تنظیمی بپردازد.

پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد برای هفت متهم پرونده، متهمین حاضر در جلسه به دفاع از خود در خصوص اتهامات مختلف از جمله ارتکاب فعل حرام، شرب خمر، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی، تحصیل مال نامشروع، ارتشاء، شروع به ارتشاء، تصدی بیش از یک شغل، انتشار عکس‌های مستهجن، روابط نامشروع و سایر اتهامات منتسبه پرداختند.

در این جلسه همچنین وکلای مدافع متهمان، ضمن ارائه لوایح دفاعیه؛ توضیحات و دفاعیات مورد نظر را به محضر دادگاه ارائه نمودند.

گفتنی است اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان، خانم‌ها (آ- الف)، (ز- پ.)، (ت – ص.)، (الف. - ر.)، (س. – م.) و آقایان (م – د.) و (الف – ش.) با یک ساعت تاخیر به دلیل عدم حضور دو تن از متهمان پرونده در ساعت ۱۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

همچنین جلسه آتی رسیدگی به اتهامات افراد مذکور بنا به در خواست وکلای متهمین به صورت علنی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار