امام جمعه چرام:
نماینده‌ای که در تراز انقلاب اسلامی باید باشد نباید تطمیع شود، بالاخره وقتی بعضی وزرا می‌خواهند استیضاح کنند، عوامل تطمیع وارد می‌شود، نماینده اینجا باید اهل تقوا باشد و خریده نشود، به آن سوگندی که یاد کرده پایبند باشد.
کد خبر: ۶۸۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 30 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از چرام،حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این مطلب که در یک سال گذشته دوبار رئیس جمهور آمریکا جمهوری اسلامی را به عنوان کشوری تروریسم معرفی کرده است، اظهار کرد: ما اگر به کارنامه ۲۵۰ ساله آمریکا نگاه کنیم حیات این کشور پر از جنگ، خونریزی و حمایت از تروریسم های عالم بوده و خالق بسیاری از گروه‌های تروریسمی آمریکاست.

امام جمعه چرام با بیان اینکه ۹۳ درصد از عمر ۲۵۰ ساله آمریکا در جنگ و خونریزی به سر رفته است،عنوان داشت: تنها کشوری که از بمب اتم در دنیا استفاده کرده آمریکاست و تنها کشوری که به این بی پروایی شعار مبارزه با تروریسم را سر می‌دهد خود آمریکاست، جنگ ویتنام که طولانی ترین جنگ قرن بیستم نامگذاری شده و حدود ۳ میلیون نفر کشته شد توسط آمریکا اداره شد.

امام جمعه چرام:نماینده مجلس درترازاسلامی هیچ گاه تطمیع نمیشود/نماینده بایداهل تقواوبه سوگندکه خورده پایبندباشد.

 

وی،افزود: در همه مناطق دنیا که نگاه می کنیم،عمده جنگ و نزاع و خونریزی هایی که وجود دارد، آمریکا بوده و حتی طبق اسنادی که فاش شده، گروه داعشی که آمریکایی ها به وجود می‌آورند برای امنیت اسرائیل است.
حجت الاسلام افشار،گفت: از حدود ۳۰ سال پیش، آمریکا هر سال ۳ میلیارد دلار به اسرائیل کمک می‌کند، کشوری که غاصب یک سرزمین است و بسیاری از جوانان مسلمان فلسطینی را از بین برده است.
 وی با اشاره به حمایت آمریکا و ترامپ از کشور تروریست پرور سعودی،ابراز کرد: اگر به پرونده سیاه آمریکا نگاه کنیم می‌بینیم پر است از حمایت از گروه‌های تروریستی در دنیا،بنابراین کشوری که شایسته است نام تروریسم و تروریست پرور بر آن گذاشته شود آمریکاست.
خطیب جمعه چرام،تصریح کرد: ایران اسلامی خود قربانی ترور است، حدود ۱۷۰۰۰ شهید ترور توسط سازمان منافقین به شهادت می‌رسد که الان مورد حمایت آمریکاست، بنابر این لقبی که بر ملت ایران و جمهوری اسلامی دادند،مناسب خود آمریکایی هاست.

وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس شخصیتی که امام از او به بزرگی یاد می کند و بیان اینکه مرحوم مدرس شخصیتی بود که دشمنی مثل رضاخان او را با شهادتش ساکت می کند خاطرنشان کرد: ۱۰ آذر به نام روز مجلس نامگذاری شده است، در واقع مجلسی که در تراز انقلاب اسلامی باید باشد مجلسی است که ویژگی‌های شهید مدرس را داشته باشد، یکی از این ویژگی ها این است که نماینده ای که انتخاب می‌شود باید شجاع باشد، نماینده مطلوب ترسو نیست.
 امام جمعه چرام، گفت: در مجلس ششم شورای اسلامی وقتی مذاکره کنندگان ارشد هسته ای ما در حال مذاکره بودند و جناب روحانی رئیس جمهور فعلی آن زمان به عنوان مسئول تیم مذاکره کننده بود در مجلس ششم آمدند طرحی مصوب کردند بر علیه هسته ای جمهوری اسلامی، همچنین نماینده ای، نماینده ترسویی است که از دشمن می ترسد.
حجت الاسلام افشار،ادامه داد: نماینده‌ای که در تراز انقلاب اسلامی باید باشد نباید تطمیع شود، بالاخره وقتی بعضی وزرا می خواهند استیضاح کنند، عوامل تطمیع وارد میشود، نماینده اینجا باید اهل تقوا باشد و خریده نشود، به آن سوگندی که یاد کرده پایبند باشد.
وی،افزود: نمایندگان باید انسانهای آزاد اندیش بوده و بصیرت کافی داشته باشند، در نطق و کلامشان متوجه باشند، شان مجلس،شان نظارت باشد، ما اگر می‌بینیم در کشورمان برخی از مشکلات وجود دارد برخی وزرا رعایت نمی‌کنند گران فروشی وجود دارد پول ملی کم ارزش می شود، مشکل را از مجلس می دانیم.
 حجت‌الاسلام افشار اضافه کرد: مجلس باید نظارت و بازخواست کند، مجلس اگر با دولت دستشان را در یک کیسه کرده و به منافع ملت توجه نکنند باعث می‌شود وضعیتی مانند وضعیت حال حاضر به وجود بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار