در چهارمین اجلاس استانی نماز قم؛
چهارمین اجلاس استانی نماز همراه با رونمایی از منشور ده گانه اقامه نماز در ادارات با پیام آیت الله صافی گلپایگانی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، چهارمین اجلاس استانی نماز شامگاه چهارشنبه در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم و رئیس ستاد اقامه نماز استان قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید به مناسبت اجلاس نماز در پیامی که صادر کرد، گفت: لذتی که یک انسان با ایمان در نماز دارد از تمام لذایذ مادی و دنیوی بهتر است.

در ادامه مراسم سید محمدرضا هاشمی استاندار قم گفت: اگر بخواهیم مقابل آسیب‌های اجتماعی و وسوسه شیطان بایستیم باید اقامه نماز اول وقت را در دستور کار خود قرار دهیم.

در این جلسه آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز بیان کرد: سالانه هزاران میلیارد تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هزینه می‌شود که مسئولان باید بخشی از این هزینه‌های میلیاردی را در حوزه دین و ترویج فریضه الهی نماز تخصیص دهند زیرا نماز جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به لزوم ترویج فریضه الهی نماز در جامعه افزود: اقامه نماز دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی است و باید نماز را علنی اقامه کرد زیرا سبب ترویج فرهنگ روح نماز در جامعه است.

در این مراسم از منشور ده گانه اقامه نماز در ادارات رونمایی شد و در پایان این اجلاس نیز از خانواده شهید دهقانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام حسینی فعال درعرصه نماز، مصطفی کرمانشاهی خیر مسجد ساز، حسن مصبح خیر مسجد ساز، حجت الاسلام قنبری امام جماعت فعال در عرصه نماز، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان به عنوان مدیر فعال در عرصه نماز و همچنین از زهرا مرادی، محسن اصلانی، مصطفی امینی به عنوان مدیر مدرسه فعال در عرصه نماز و فاطمه حسینی دانش آموز فعال در عرصه نماز، ساعدی نیا مدیر متجمع مهر و ماه و محمد نقاش مدیر مسئول مجمتع راه ابریشم و مهدی حسینی مدیر مجتمع پایتخت به دلیل ایجاد نمازخانه و وضوخانه مناسب، حسن عنایتی به دلیل ساخت مستند در زمینه اقامه نماز و احمدی جبلی مدیر آب روستایی به دلیل ترویج اقامه نماز تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار