کد خبر: ۶۸۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 29 November 2018

مهمان نوازی پرسپولیسی‌های تبریز؛ از فرودگاه تا هتل

این گزارشی است از حضور کاروان پرسپولیس در فرودگاه شهید مدنی تبریز و سپس استقرار در هتل محل اقامت این تیم.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت پس از جدال حساس مقابل تراکتورسازی تبریز امروز راهی این شهر شدند تا پنج شنبه (فردا) برابر دیگر تیم تبریز قرار بگیرند. پرسپولیسی ها که با لشکری از مصدوم و محروم  مواجه بودند، با تیمی نصفه و نیمه به سمت تبریز حرکت کردند.

- پرواز تیم پرسپولیس قرار بود ساعت 16:10 از فرودگاه مهرآباد پرواز کند اما با تاخیر نیم ساعته به سمت تبریز حرکت کرد. قرمزپوشان در فرودگاه تهران با استقبال چند هوادار و درخواست باری گرفتن سلفی مواجه شدند اما اتفاقات بهتر در پیش بود.

 

- حدود 50-60 هوادار پرسپولیس از ساعت 16 در فرودگاه شهید مدنی تبریز حضور داشتند. نیروی انتظامی نیز برای برقراری امنیت و ممانعت از هرگونه حرکت غیرقانونی حضور فعالی در محیط داشت و البته به هواداران پرسپولیس اجازه نمی داد تجمعی در فرودگاه کرده یا شعاری بدهند. برخی از هواداران از شهرهایی چون آستارا، ارومیه، مرند و... آمده بودند و لحظه به لحظه نیز برتعدادشان افزوده می شد.

 

 

- پرواز پرسپولیس ساعت 17:30 بر زمین نشست. اتفاقات قبلی باعث شده بود حتی اجازه حضور در قسمت ورودی به خبرنگاران هم داده نشود اما سرانجام موفق شدیم به این قسمت برویم. در این لحظه تعداد حاضرین بیش از 100 نفر بود و هر کدام مشتاق حضور ستاره های محبوبشان بودند. در این بین یکی دو نفر از هواداران منتسب به تیم تراکتورسازی هم حضور داشتند.

 

- بازیکنان تیم پرسپولیس پس از حضور در قسمت ورودی با درخواست عکس یادگاری از هوادارانی روبرو شدند که با ممانعت پلیس مواجه شده بودند. بازیکنانی نظیر گادوین منشا، احسان علوان زاده و احمد نوراللهی در زمان ترخیص بار به سمت آن ها رفتند و عکس هایی به یادگار گرفتند. نکته جالب این که خیلی از هواداران به یک سلفی از پشت شیشه با ستاره محبوبشان نیز راضی بودند! یکی از هواداران بانوی پرسپولیس لباس علی علیپور را پوشیده و به فرودگاه آمده بود.

 

 

 

 

- پسر کریم باقری نیز در کاروان سرخ ها حضور داشت. هواداران تبریزی به شکلی ویژه از آقا کریم استقبال کردند.

 

- پس از ترخیص بار، بازیکنان در میان اسکورت پلیس و نیروی انتظامی به سمت اتوبوس رفتند و تازه آنجا خیلی از هواداران منتظر بودند تا با قرمزها عکس یادگاری یا امضا بگیرند. علیرضا بیرانوند چهره ویژه ای بود که خیلی ها می خواستند عکسی با او داشته باشند. بیرانوند برای چند لحظه با شعار حمایتی هواداران هم روبرو شد. برانکو که تا حدودی عصبانی هم به نظر می رسید، خیلی زود سوار اتوبوس شد.

 

 

 

- هواداران پرسپولیس در ترافیک اتوبان کسایی، کنار اتوبوس حامل کاروان تیم محبوبشان بودند و سعی می کردند عدد 6 یا 24 را با دستشان به آن ها نشان دهند. برخی از بازیکنان جوان پرده اتوبوس را کنار زدند تا حضور خودروهای پرسپولیسی را نظاره کنند. این اتفاق تا رسیدن به هتل محل اقامت ادامه داشت.

 

 

- در هتل مسئولان باتوجه به تاکید باشگاه پرسپولیس، اجازه ورود به هیچ هواداری را نمی دادند اما خیلی ها با ترفندهای مختلف خود را به لابی هتل رساندند. بازیکنان پرسپولیس بلافاصله پس از حضور در هتل راهی رستوران شدند تا شام را صرف کنند. در این بین شجاع خلیل زاده، علی علیپور و چند بازیکن دیگر به گفتگو با هواداران پرداختند.

 

- این پایان کار نبود. پرسپولیسی های تبریز و حومه، منتظر ماندند تا صرف شام به پایان برسد و بار دیگر تلاش کنند تا با بازیکنان محبوب خود سلفی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار