رئیس هیئت ووشوی استان قم از کسب نخستین پیروزی بانوان ووشوکار قم در لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 26 November 2018

به گزارش تابناک قم، جواد محمد زاده اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان به پایان هفته ششم خود رسیده و در حالی که ۴ هفته به پایان مرحله گروهی این مسابقات باقی مانده تیم هیئت ووشوی قم در رده سوم جدول ۵ تیمی گروه یک این رقابت‌ها قرار دارد.

وی افزود: تیم ووشوی بانوان قم در هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو که در آکادمی ووشوی ورزشگاه آزادی برگزار شد ابتدا برابر هیئت کردستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید و سپس ۸ بر صفر برابر مقاومت کرمانشاه پیروز شد.

رئیس هیئت ووشوی قم گفت: پیروزی برابر مقاومت کرمانشاه، اولین پیروزی نماینده قم در لیگ برتر بود و با ۳ امتیازی که تیم ووشوی بانوان قم از این مسابقه به دست آورد تا رده سوم جدول بالا آمد البته این تیم با توجه به توان تیم‌های اول و دوم جدول بختی برای صعود ندارد.

محمد زاده بیان داشت: تیم‌های سپاهان اصفهان و کارون اروند خرمشهر تیم‌های اول و دوم جدول هستند و هدف تیم هیئت ووشوی قم این است که رتبه سومی خود را تا پایان مرحله گروهی حفظ کند و قرار گرفتن در این رتبه می‌تواند نتیجه بسیار خوبی برای تیم قم در حضور سایرین باشد.

وی عنوان کرد: تیم ووشوی بانوان قم به منظور کسب تجربیات جدید وارد لیگ برتر ووشوی بانوان شده است و بازیکنان تیم قم را دختران ووشوکار بومی تشکیل می‌دهند که برای یادگیری و میدان دیدن، در این مسابقات شرکت دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار