رئیس اتاق اصناف اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس اتاق اصناف اصفهان از ورود جدی اصناف اصفهان در حوزه اقدامات خیرخواهانه برای کودکان و معلولان زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 29 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید محمدرضا پاکنژاد عصر امروز در نشست خبری افتتاح پنجمین نمایشگاه بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک‌آموزشی و اسباب‌بازی‌های پارکی در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار اظهار کرد: تلفیق نمایشگاه‌های آرایشی و بهداشتی با نمایشگاه سلامت و کودک نشان از آن دارد که آرایش و بهداشت ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با سلامت داشته و در واقع همگام با سلامت است.

وی رویکرد این نمایشگاه را حمایت از کالاها و برندهای داخلی عنوان کرد و گفت: برندهایی که از مبادی رسمی کشور وارد شده و استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت و سایر نهادهای نظارتی را دارند در این نمایشگاه فرصت ارائه توانمندی‌های خود را یافته‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی اصفهان از مزیت‌های برگزاری این نمایشگاه برای مصرف‌کنندگان را آشنایی مردم با برندهای معتبر داخلی و خارجی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 35 درصد از غرفه‌داران این نمایشگاه را تولیدکنندگان داخلی تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: نباید از نظر دور داشت که تولیدکنندگان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند حمایت هستند.

پاکنژاد با مقایسه کیفیت تولیدات داخلی با تولیدات مشابه خارجی اظهار کرد: کیفیت محصولات داخلی بسیار مناسب بوده و حتی به دیگر کشورهای خارجی صادر می‌شود.

چتر حمایت اصناف بر سر معلولان

وی در حین بازدید از نمایشگاه کودکان به همراه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از همکاری و حمایت جدی اصناف از اقشار آسیب‌پذیر زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان خبر داد.

پاکنژاد تصریح کرد: در ماه‌های گذشته با همکاری اداره بهزیستی بازدیدی را با رؤسای اتحادیه‌ها از یکی از مراکز حمایت و نگهداری معلولان ترتیب دادیم و رؤسای تمام اتحادیه‌ها از نزدیک با مشکلات این قشر از جامعه آشنا شدند.

وی حمایت از این قشر جامعه و افزایش کیفیت زندگی این قشر به‌ویژه کودکان را ضروری برشمرد و افزود: اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در نظر دارد در دوره جدید با مشورت و همکاری ادارات ذی‌ربط حمایت جدی از معلولان و کم‌توانان ذهنی و جسمی داشته باشد.

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان تصریح کرد: اتاق اصناف اصفهان این حرکت خیر را آغاز کرده و تمام تلاش خود را برای تداوم این روند به کار می‌گیرد.

به گزارش فارس، پنجمین نمایشگاه بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک آموزشی و اسباب بازی‌های پارکی از روز 6 لغایت 10 مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان اصفهان دایر است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار