درهفته گذشته که چهارمین تغییر در راس کادر فنی تیم فوتسال الماس شهر قم، صندلی سرمربی گری این تیم را لرزان ترین صندلی در لیگ دسته یک کشور تبدیل کرد، چهار مدال کشتی، سه طلای کاراته و پنج مدال نین جوتسوی هفته ای پر مدال برای ورزش قم رقم زد.
کد خبر: ۶۸۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 24 November 2018

به گزارش تابناک قم، درهفته ای که گذشت نوار قهرمانی راگبی قم ادامه یافت، چهار مدال بر گردن کشتی گیران قم درخشش کرد، کاراته کاهای قم 3 طلا را به خانه آوردند،دست تنیسورهای قم از مدال مسابقات کشوری خالی ماند، نین جوتسوی قم پنج مدال را دشت کرد، کاراته قم صاحب یک نشان طلای انتخابی سبک‌های آزاد شد، اولین پیروزی نماینده قم در لیگ دسته دوم فوتسال رقم خورد و جوانان صبا دردیدار دوستانه به مصاف استقلال تهران رفتند.

درخشش چهار مدال بر گردن کشتی گیران قم

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور درگروه (الف) هفته گذشته به مدت دو روز به میزبانی شهر آبادان برگزار شد و در پایان تیم‌های خوزستان، فارس و البرز به ترتیب بعنوان های اول تا سوم رسیدند و سهم قم چهار مدال نقره و برنز بود.

در این پیکارها تیم منتخب کشتی فرنگی قم موفق به کسب سه نشان نقره و یک برنز شد، مدال‌هایی که در اوزان 55، 60، 63 و 84 کیلوگرم به دست آمد و در رده‌بندی نهایی بخش تیمی، تیم هیأت کشتی قم رتبه پنجم را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در انفرادی دو مقام پنجمی نیز کسب کرد.

مهدی قربانی‌ صمد در وزن 55 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم و هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 84 کیلوگرم موفق به کسب سه نشان نقره شدند، رضا مردی در وزن 60 کیلوگرم برنز گرفت و علی زینتی‌رفاه در وزن 87 کیلوگرم به همراه محمدعلی حیدری در وزن 97 کیلوگرم پنجم شدند.

ادامه نوار قهرمانی راگبی قم در کشور

رقابت‌های راگبی هفت نفره زیر 18 سال قهرمانی کشور شامگاه جمعه هفته گذشته در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان قم به پایان رسید و پسران راگبی باز قم جام قهرمانی این مسابقات را در خانه حفظ کردند تا نوار قهرمانی خود در این ماده را ادامه دهند.

در این مسابقات و در دیدار نهایی در رقابتی نزدیک تیم راگبی استان قم با مربیگری حسن حیدر زاده موفق شد تهران را 10 بر 7 شکست دهد و بدون باخت، مقتدرانه قهرمانی این مسابقات را که طی یک روز برگزار شد به دست بیاورد.

راگبی بازان قمی در این مسابقات ابتدا 24 بر صفر تیم سیرجان استان کرمان را شکست دادند و سپس با اقتدار 45 بر صفر برابر تیم راگبی زنجان پیروز شدند. آخرین بازی تیم راگبی قم پیش از دیدار فینال، برابر تیم تبریز برگزار شد که با برتری 17 بر صفر قم همراه بود.

نایب قهرمانی بانوان قم در دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون

تیم بدمینتون بانوان قم که امسال در لیگ دسته اول بدمینتون زنان کشور شرکت کرده است هفته گذشته در پایان دور رفت مرحله گروهی این مسابقات صاحب جایگاه دوم شد تا به صعود به مرحله نهایی امیدوار باشد.

دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در 2 گروه برگزار شد که بدمینتون بازان قمی در گروه دوم این مسابقات، رقابت خود را در زنجان برگزار کردند و صاحب 2 پیروزی شدند و در یک بازی نزدیک نیز نتیجه را به حریف واگذار کردند تا بدین ترتیب پس از تیم ذوب روی صبای زنجان در رده دوم دور رفت این رقابت ها قرار گیرند.

کاراته کاهای قم 3 طلا را به خانه آوردند

مرحله چهارم و آخر لیگ کاراته وان آینده سازان کشور روز جمعه هفته گذشته در سالن فجر کرمان برگزار شد و طی آن سید مجید وکیلی کاتاروی قمی با غلبه بر تمام حریفان مدال طلای کاتای انفرادی رده سنی جوانان را کسب کرد و محمود نعمتی دیگر کاراته کای قومی با کسب مقام اول کومیته انفرادی در وزن 76- کیلوگرم، طلای این رقابت ها را به گردن آویخت.

همچنین در این رقابت ها تیم کاتای شهید زین الدین قهرمان قم متشکل از سید مجید وکیلی، متین زارع و مهرآیین پلاتینی با سه برد قاطع بر سکوی نخست رقابت‌های کاتای تیمی ایستاد.

لرزان ترن صندلی لیگ دسته یک فوتسال در قم

در حالی که لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور در تعطیلات نیم فصل به سر می برد، مدیران تیم فوتسال الماس شهر قم با قطع همکاری با سید وحید غیاثی، محمد قاسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند تا چهارمین تغییر متوالی در راس کادر فنی این تیم رقم بخورد.

الماس شهر که با یک برد، 2 تساوی، 5 باخت و کسب 5 امتیاز در قعر جدول گروه یک لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است، تمرینات پیش فصل را با غیاثی آغاز کرد، ولی به یک باره بهرام وفایی جایگزین وی شد.

نتایج ناامید کننده الماس در میانه نیم فصل بار دیگر غیاثی را جایگزین وفایی کرد ولی تداوم نتایج ضعیف، منجر به کنار رفتن دوباره سیدوحید غیاثی از سرمربی گری الماس شهر شد و حالا نماینده قم نیم فصل دوم را محمد قاسمی آغاز می کند.

دست خالی تنیسورهای قم از میزبانی مسابقات کشوری

مسابقات تورتنیس روی میز هوپس دختران کشور ویژه رده سنی نونهالان در حالی پس از سه روز رقابت جمعه شب هفته گذشته به میزبانی قم به پایان رسید که ورزشکارانی از تهران، بوشهر و اصفهان به ترتیب مدال های اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

در این رقابت‌ها که در خانه تنیس روی میز قم و با حضور نزدیک به 90 ورزشکار از سراسر کشور به انجام هیچ یک از هشت تنیسور قمی موفق به قرار گرفتن در بین هشت ورزشکار برتر این رقابت ها نشد.

پنج مدال نین جوتسوی برای قم

مسابقات نین جوتسوی قهرمانی کشورهفته گذشته در قزوین برگزار شد که نمایندگان استان قم موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ در این رقابت ها شدند.

مقام دوم استایل بیکن جوتسو بزرگسالان، مقام دوم استایل اوپن کمیته نوجوانان وزن منهای 65 کیلوگرم، مقام سوم استایل بیکن جوتسوی جوانان، مقام سوم استایل اوپن وزن منهای 85 کیلوگرم کمیته جوانان و مقام سوم کمیته وزن منهای 80 کیلوگرم مدال های قم از این رقابت ها بود.

کاراته قم صاحب یک نشان طلای انتخابی سبک‌های آزاد شد

مسابقات انتخابی کاراته تیم ملی سبک‌های آزاد بانوان هفته گذشته در تهران برگزار شد و تیم استان قم با تک نشان طلای فاطمه یاری توانست در مجموع استان‌های شرکت کننده عنوان سوم را کسب نماید.

کسب اولین پیروزی نماینده قم در لیگ دسته دوم فوتسال

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم به اولین پیروزی خود در لیگ دسته دوم فوتسال ایران دست پیدا کرد و در سومین هفته از دور اول گروهی این مسابقات در شهرکرد به دیدار تیم هیئت فوتبال شهرکرد رفت و موفق شد 7 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

نماینده قم که در مسابقه نخست خود برابر تیم هیئت آران و بیدگل 2 بر 2 مساوی کرده بود و در مسابقه دوم نیز برابر تیم پاس به همین نتیجه رسید. تاکنون از 3 بازی 5 امتیاز کسب کرده است.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مرحله اول گروهی این مسابقات، 5 حریف دارد که باید به صورت رفت و برگشت با آن‌ها دیدار کند و در پایان هفته دهم این مسابقات، تیم‌های اول و دوم از بین این 6 تیم راهی مرحله دوم گروهی می‌شوند.

شکست جوانان صبا برابر استقلال تهران

تیم فوتبال جوانان صبا که خود را مهیای بازی در دور برگشت لیگ برتر رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور می‌کند در مسابقه‌ای تدارکاتی در تهران 3 بر صفر به تیم جوانان استقلال باخت.

تیم فوتبال جوانان صبا از حضور از آخرین مسابقه نیم فصل اول لیگ برتر جوانان کشور به دلیل کمبود بازیکن انصراف داده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار